Wie ook klachten gebruik Utrogestan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Baby2017, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ben ik de enige die zoveel last heeft van dese stomme bolletjes ?

Menstruatie achtige krampen
    Blaasontsteking?

2. happy87

happy87 Lid

23 jul 2015
    61
    9
    8
    Ik vind ze vooral heel erg smerig!!.. Maar in het begin dat ik ze gebruik heb ik dat ook ( krampen). Maar hoe langer is het gebruik hoe minder het word. Succes

3. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik ben er voorlopig mee gestopt, had ook veel menstruatiekrampen en de menstruatie zelf was 10x zo hevig. Was er echt behoorlijk beroerd van :(

4. Sady

Sady Lid

10 jan 2014
    54
    2
    8
    Vond ze vreselijk! Ik vergat ze ook in te doen de 1e dag van de terugplaatsing en met onregelmaat de komende dagen gebruikt en toch zwanger geraakt!

Samenzijn vindt dit leuk.
  5. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Ik heb het thuis continue over die k*pillen :D. Vorige terugplaatsing had ik vreselijk pijn in m'n borsten, nu af en toe inderdaad menstruatie-achtige klachten. Vandaag terugplaatsing gehad, hopen dat die troep wil helpen en minimaal 1 laat innestelen en zich 9 maanden thuis voelt in m'n buik

6. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    Ik krijg altijd obstipatie ervan en pijnlijke borsten..het brengt wat ongemakken met zich mee. Ik denk wel dat het mij heeft geholpen om zwanger te worden en blijven bij de eerste

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik heb ze nu na 7 miskramen gekregen ter ondersteuning bij mijn zwangerschap...heb vandaag de eerste dosis ingebracht...
    Ik hoop dat hierdoor dit kleine beebje wel kan doorgroeien en blijft zitten...
    Tot nu toe heb ik nog geen overlast van de bolletjes, wanneer begon dat bij jullie?

8. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Hier 2 weken ellende met de utro. Ik heb voornamelijk last van stemmingswisselingen, depressiviteit, neerslachtigheid en vaginale schimmelinfecties.

9. joyce29

joyce29 Lid

8 jan 2012
    84
    36
    18
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik kreeg ontzettende jeuk en buikpijn door de Utrogestan. De schil van de utrogestan wordt gemaakt met notenolie of soja en ik ben voor beide allergisch.

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hier ook last van depressieve gevoelens. Echt vreselijk. Ben er zo klaar mee. Morgen weer beginnen, bah.

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier een positief verhaal. Eerste ronde dat ik het gebruikte zwanger. Mijn (milde) opvallendheden waren:
    - heel erg jeuk, dat wel
    - vond het reuze meevallen met geklieder. Zo vies was het niet. Ik gebruikte 2x2 bollen per dag en gewoon altijd inlegkruisjes meenemen haha.
    - eerste 2 dagen wat licht in mijn hoofd. Dat verdween snel.
    - MOODY
    - VERSTOPPING!!!!!!!!!!

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en ondanks dat ik met 8 wk moest stoppen heb ik ze doorgebruikt tot 12 weken (op het laatst wel nog maar 1 bol p dag). Toen was ik er echt klaar mee. Denk echt dat het me heeft geholpen!

13. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik kreeg tijdens gebruik utrogestan bloeddrukvallen van 8/4. Voelde me echt beroerd hierdoor. Sindsdien mag ik de crinone gebruiken. Ken het verschil niet echt maar heb er geen last meer van EN het is met een inbrenghuls EN maar 1x per dag te doen...

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb de eerste 4 dagen altijd enorme buikpijn.
    Zit nu ook in dubio of ik straks in de weken na de punctie 3x2 zal doen of 2x2. Met name omdat ik bij 3 keer inbrengen ik het niet altijd op de juiste tijd kan doen op mijn werk.

15. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Ik had andere keren vanaf het begin meteen last van die bollen. Vooral duizeligheid, beetje misselijk en zere borsten. Deze ronde had ik nergens last van tot vandaag. Zaterdag terugplaatsing gehad en sinds vandaag veel naar het toilet, gerommel onderin en voel licht mijn baarmoeder. Hebben andere ook dat de bijwerkingen na 1 week opeens meer werden of pas na 1 week begonnen?

16. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hier ook last van de bolletjes. Krampen en dan ook echt duidelijk aanwezig futloos, hoofdpijn, hartkloppingen, jeuk en soms houd het bij mij het bloeden niet eens tegen. En als ik er dan over begin bij mijn behandeld arts kan dit nooit kloppen ze weet niet waar het door komt. Het valt anders verdomd veel op dat het altijd begint rondom het inbrengen van de utrogestan. Het geklieder vind ik zelf ook inderdaad wel meevallen inlegkruisjes en wat vaker opfrissen doet wonderen.

17. Netje81

Netje81 Lid

9 jul 2017
    9
    0
    1
    Vrouw
    @NPS ik vloeide tijdens de OI ook dwars door het gebruik met Utro. Gyn begreep dit ook niet, totdat ik heb aangedrongen op verder onderzoek. Bij de hysteroscopie bleek mijn baarmoeder vol met poliepen te zitten. Deze zijn verwijderd en heb na controle hysteroscopie geen poliepen meer en geen bloedverlies. Bij mij hebben ze wel voorafgaand aan die scopie 2 cycli OI hormonen geprikt, progestron en estradiol om te kijken of daar problemen mee waren, dat was allemaal goed. Misschien heb je wat aan mij verhaal.

Deel Deze Pagina