Accupunctuur voor het indalen / weeen opwekken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleintje88, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik lees verhalen dat acupunctuur kan helpen bij het verweken van alles en het in gang brengen van de bevalling, klopt dit? Iemand ervaring hiermee?

En weet iemand ook of het het indalen kan bevorderen? Dat zou ik namelijk willen doen om een poging te wagen of hij wil indalen (eerste is nooit imgedaald ook niet tijdens persen dus werd een ks) maar ja heeft zoiets effect?

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ken het alleen om zwanger te worden, niet voor wat anders eigenlijk.

3. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met accupunctuur wat beterft het indalen en weeen opwekken, maar ik weet wel dat accupunctuur tot veel in staat is. Ik had al ruim 8 jaar darmproblemen en niemand kon me helpen, prikkelbare darm syndroom en daar kon ik het mee doen. Ik ben toen 5x bij een chinese arts geweest voor accupunctuur en ik ben nu gewoon klachten vrij! Dus ja, accupunctuur doet wel degelijk wat, ik zou het gewoon proberen!

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja ik heb het bij de 2e zwangerschap gedaan!

De reden: Bij de 1e werd ik ingeleid en ik wilde gewoon zo graag uit mezelf bevallen!! Daar had ik alles voor over.
    Uiteindelijk bevallen bij 31+6.... De dag erna zou ik ingeleid worden, weer.

Dus ja of het echt geholpen heeft laat ik in het midden. Het was in ieder geval gezellig om daar een uurtje te zijn per keer. De vrouw die het bij mij deed was ook verloskundige.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Sorry ik bedoel natuurlijk 41+6 hahahaha!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik wou al zeggen 31,6 is wel erg vroeg ;)
    Ik weet ook niet of ze het al doen vanaf 38 weken.. Heb een praktijk gemaild!
    Gaat me ook niet zozeer om het opwekken ,aar vooral het indalen, dat schijnt ook te kunnen werken? (mocht deze uberhaupt passen)

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heb mail terug gehad hij zei dat bepaalde punten verboden zijn voordat je 40 weken bent..
    Maar er was wel een manier om je energie beter te verdelen en je zo beter voor te bereiden op de bevalling..

Mmm ik ga er nog even over denken!

Deel Deze Pagina