een feestje van het weekend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door droepie, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyy dames

ik ben deze week 36+ zwanger
    we hebben hier een groot feest in de stad dit weekend
    wat zouden jullie doen wel gaan of juist niet?
    ik voel me opzich redelijk op vandaag van buikpijn (soorrt spierpijn boven in de buik)

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Als je je goed voelt, waarom niet? Kan eigenlijk niemand voor je beslissen. Ik ben bijna even ver en ik voel me prima, dus ik zou wel gaan als ik het heel graag wilde. Mits ik wel ergens kan zitten dan en zelf kan bepalen wanneer ik weg wil.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja tuurlijk, waarom niet?? als je je goed voelt doen!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja hoor, wanneer jij je goed voelt zou ik gewoon gaan hoor. Alleen wel jezelf "in acht nemen", dus dat je ergens kunt zitten en geen "gekke" dingen. Ik ben bij de oudste de dag voor de bevalling nog uitgebreid op bezoek geweest bij mn vriendin (anderhalf uur reistijd) en s avonds met vriend mee naar hondenclub.... nergens last van.... snachts rond 6 uur begonnen de weëen

5. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Ik zou zeker gaan als je je eigen goed voelt nog even lekker ontspannen voordat de kleine geboren word !! straks als de kleine er is zul je er een stuk minder tijd voor hebben dus ik zeg doen !

6. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is geen gewone verjaardag feestje he maar echt een soort festival veel muziek enz

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Het is heel simpel ;) als je goed voelt kun je gewoon gaan toch, je kunt wel wachten tot dat er eens wat begint maar wie weet wacht je dan nog dik 5 weken! Als je denkt dat je het toch te eng vind dan blijf je lekker thuis :) in iedergeval veel plezier als je wel gaat

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Als jij je goed voelt gewoon gaan!

9. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Bedoel je dan niet meer qua geluid? Bij een feest met een podium enzo ben je zo over die 80 db grens heen...

10. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is met podium enz ja

11. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet doen waarbij je jezelf goed voelt.. ik was met koninginnendag ruim 36 weken zwanger en ben toen nog met de trein geweest naar een grote stad om daar met de hele vriendengroep samen koninginnendag te vieren!!
    Moet je eerlijk zeggen dat ik ook eerst me twijfels had omdat we daar elk jaar heen gaan en ik wist dat het altijd super druk is maar nu achteraf had ik het niet willen missen..
    Nu is ons kleine meisje er en zullen alle feestjes ´anders´ zijn!!

Deel Deze Pagina