heyy dames ik ben deze week 36+ zwanger we hebben hier een groot feest in de stad dit weekend wat zouden jullie doen wel gaan of juist niet? ik voel me opzich redelijk op vandaag van buikpijn (soorrt spierpijn boven in de buik)
Als je je goed voelt, waarom niet? Kan eigenlijk niemand voor je beslissen. Ik ben bijna even ver en ik voel me prima, dus ik zou wel gaan als ik het heel graag wilde. Mits ik wel ergens kan zitten dan en zelf kan bepalen wanneer ik weg wil.
Ja hoor, wanneer jij je goed voelt zou ik gewoon gaan hoor. Alleen wel jezelf "in acht nemen", dus dat je ergens kunt zitten en geen "gekke" dingen. Ik ben bij de oudste de dag voor de bevalling nog uitgebreid op bezoek geweest bij mn vriendin (anderhalf uur reistijd) en s avonds met vriend mee naar hondenclub.... nergens last van.... snachts rond 6 uur begonnen de weëen
Ik zou zeker gaan als je je eigen goed voelt nog even lekker ontspannen voordat de kleine geboren word !! straks als de kleine er is zul je er een stuk minder tijd voor hebben dus ik zeg doen !
Het is heel simpel als je goed voelt kun je gewoon gaan toch, je kunt wel wachten tot dat er eens wat begint maar wie weet wacht je dan nog dik 5 weken! Als je denkt dat je het toch te eng vind dan blijf je lekker thuis in iedergeval veel plezier als je wel gaat
Bedoel je dan niet meer qua geluid? Bij een feest met een podium enzo ben je zo over die 80 db grens heen...
Je moet doen waarbij je jezelf goed voelt.. ik was met koninginnendag ruim 36 weken zwanger en ben toen nog met de trein geweest naar een grote stad om daar met de hele vriendengroep samen koninginnendag te vieren!! Moet je eerlijk zeggen dat ik ook eerst me twijfels had omdat we daar elk jaar heen gaan en ik wist dat het altijd super druk is maar nu achteraf had ik het niet willen missen.. Nu is ons kleine meisje er en zullen alle feestjes ´anders´ zijn!!