Hi dames, Heb ik weer , ik mag beginnen met provera daarna clomid. Maar im heb van de apotheek een doosje van 30 pillen provera meegekregen van 10mg. Ik dacht zelf 1 per dag (moet 10 dagen) maar het stickertje is doorgelopen... 3 lijkt me erg veel toch?! Liefs
Geen idee, je gyn even vragen. Zulke kuren kunnen in verschillende doses gegeven worden. Soms neem je maar één per dag, soms twee of drie. Hangt ook van de lengte van de kuur af. Heb je een langere kuur, dan vaak minder pillen per dag. Als je zeker weet dat de kuur 10 dagen is en je hebt 30 pillen gekregen, dan moet je er inderdaad drie per dag nemen. Ik ben niet bekend met Provera, ik kreeg altijd Primolut voorgeschreven. Het beginnen met de kuur komt niet zo precies. Dat hoeft niet persé vandaag. Dus je hebt morgen nog wel tijd om de gyn of de apotheek te bellen en vervolgens met de kuur te beginnen. Succes!
Ja ik had er dus al 1 genomen na het eten.. Morgenochtend gelijk eventjes bellen! dan kan ik of netjes 3 nemen op maandag of gewoon 1!