Wie is ook naar de accupuncturist gegaan wegens niet zwanger worden? Ik ga sinds januari. Ik heb een vroege miskraam gehad in september, oktober, december en februari. Die van februari voelde ze aan. Je hartslag schijnt te veranderen. Ik mocht pas in juni of juli weer gericht gaan klussen, omdat mijn lichaam niet voldoende was hersteld. Deze maand had ik een ongelukje, ik zat er een week naast met mijn telling (ik dach namelijk dat ik een week eerder ongesteld was geworden maar het waren er 2 dus ik zat al rond mijn ei). Ik had daar niets over gezegd, ze wist alleen wanneer ik ongesteld moest worden. Bij het weggaan zei ze, sms maar of je ongesteld wordt, ik denk het niet want je krijgt een jongetje. Vond het wel grappig. Ben benieuwd. Ik had wel een vermoeden, de 4 keer ervoor had ik echt extreme trek in zoetigheid (ik dronk liters bloedsinaasappelsap weg). Gisteren moest ik naar de albert heijn, letterlijk. Ik had zo'n onwijze trek in een lekkere dikke hamburger dat ik gelijk een kilo had gekocht Maar ik ben wel benieuwd wat andermans ervaringen zijn met accupunctuur, of die inmiddels al wel zwanger zijn, of ze er baat bij hebben gehad.
Klinkt bij jou meer als een helderziende ofzo... Ik heb ook een aantal acupunctuursessies gehad tussen 2 Clomid-behandelingen in. Dit omdat de 50mg niet aansloeg bij mij. Het heeft echter totaal niet geholpen.. Ben dus naar 100mg moeten overschakelen. Maar hij kon me niet voorspellen dat ik wel of niet ongi/zwanger/.... ging worden ofzo zenne. Lieve groetjes!
Ik weet niet of ze helderziend is haha Ik ging er heen om mijn lichaam tot rust te laten komen en dat ik sterk genoeg ben om een vruchtje de volgende keer wel te dragen. Maar die van februari had ze wel aangevoeld. En het klopt met mijn gedachte, de mannen in de familie bij mn vriend kunnen geen meisjes 'maken' en ik heb altijd gedacht dat die 4 keer meisjes waren. Maar we zullen het zien
Ik ben onlangs ook begonnen met accupunctuur ivm herhaalde miskramen. Het resultaat weet ik nog niet, omdat we eerst nog zwanger moeten raken. Na een rustpauze (ivm onderzoeken in het ziekenhuis) is dit weer de eerste ronde dat we proberen. Nu is alleen mijn accupuncturist al 4 weken ziek . Dus ik hoop voor haar en ook voor mij dat ze snel weer aan het werk kan en mij naar een goede zwangerschap kan prikken
Ik weet niet of het werkt bij zwangerschappen maar ik weet uit ervaring wel dat het helpt voor tal van andere dingen! Ik heb namelijk Spastische darm syndroom en de meeste dokters zeggen me dat er niets aan te doen is, behalve bijna niets meer eten en superdure pillen slikken en gewoon pech en pijn hebben... Nu heb ik vorig jaar een half jaar lang een behandeling gedaan bij de acupuncturist en heb echt veeeeel minder last! Pillen neem ik niet (allen homoepathie voor mijn lever te ontgiften) en het gaat echt veel beter met me... Onlangs ben ik nog eens teruggeweest en hij had ook gemerkt dat ik gestopt was met de pil. Toen zei hij dat als ik in de zomer nog niet zwanger was ik dan mocht langsgaan voor een behandeling... Ben benieuwd