Voor 't eerst bij de gyn geweest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda1980, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden! Vorige week was 't dan zo ver, we zijn voor 't eerst bij de gyn geweest. De ha heeft me doorverwezen n.a.v. een zeer onregelmatige cyclus, en ook totaal geen stijgingen in m'n temp. Ik was echt heel erg zenuwachtig, m'n man uiteraard ook. Gelukkig viel het alles mee en hadden we een hele vriendelijke man die echt de tijd voor ons nam en dat stelde me eigenlijk meteen al gerust. We moeten nu dus afwachten totdat ik weer ongi word (zit nu op dag 96), als dit deze week niet uit mezelf gebeurd, moet ik volgende week maandag aan de primolut om het op te wekken. Dan moet ik op CD3 bloed laten prikken. Een week later terug naar de gyn voor de uitslag en een echo, dan nogmaals een bloedonderzoek en dan zien we wel weer verder... Verder wil ik ook nog niet denken, vind dit allemaal al spannend genoeg. Ik heb al enkele weken hier mee zitten lezen bij jullie, heb zoveel respect voor al die meiden die al zo lang in de MMM zitten! Durfde niet zo goed m'n eigen verhaal hier te doen, maar voel gewoon de behoefte om erover te kunnen praten, hopelijk lucht dat op. Verder eigenlijk niks voor nu geloof ik, we zullen wel zien wat er allemaal op ons pad zal gaan komen. Vind het doodeng allemaal, maar goed.... Uiteindelijk is het voor een prachtig, mooi doel en dat houd ik me maar voor ogen!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het gaat vast helemaal goed komen voor jullie. Succes en welkom hier! :)

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    gooi het er maar uit hoor.
    toen ik de 1ste keer heen moest (5 feb) was ik ook zenuwachtig en heb het hier ook van me afgeschreven,lucht toch wat op en je krijgt vaak gelijk steun en advies van iedereen hier.

96 dagen pfff dat lijkt me ook een ellende , dan moet je ook veel geduld hebben .

heel veel sterkte want het is erg slopend , vind ik dan.
    en is er wat schrijf het van je af mag best

liefs sonja

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wat een lieve reacties al! Dit doet me echt goed! Thanks!

5. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hi,
    Ook wij zijn voor het eerst naar de gyn geweest (vandaag). Ik was zooooo zenuwachtig, vreselijk gewoon, ook ik vind het allemaal doodeng hoor! We wisten al sinds december dat zaad van vriendlief niet super is, wordt ook weer opnieuw getest.
    Verder hele vragenlijst ingevuld, uitstrijkje en chlamidiatest afgenomen. Volgende week maandag moet ik terug om bloed te prikken en dan over vier weken een nieuwe afspraak om de uitslagen te bespreken.

Linda, precies wat jij zeg, doodeng maar allemaal voor een goed doel!
    Jeetje wat een lange cyclus heb je zeg! Vervelend zeg!

Ik ben heel blij dat onze eerste afspraak erop zit en op zich ook wel blij dat het een en ander nu in gang gezet is.

Groetjes Martini

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ja, die cyclus is niet iets om vrolijk van te worden :rolleyes: ... Ik zou al een stuk opgeluchter (is dat een bestaand woord?! :) ) zijn als die weer zou lopen zoals 'ie hoort te lopen!

@Martini: Idd is het wel fijn te weten dat er vanaf nu ook daadwerkelijk iets gaat gebeuren! Jij ook sterkte hoor meis!

7. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Meid, wat jammer voor je dat je in de MMM bent beland.
    Ik was ook zenuwachtig, nu ook daar ik voor de eerste keer aan de hormoonspuit moet.
    Het is en blijft allemaal spannend. Hopelijk ben je snel zwanger en kun je genieten van je eerste wondertje.
    Succes ermee!
    Groetjes Nancy

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik geloof dat ik niet in de MMM terecht ga komen?! Ik snap er echt helemaal niks meer van :( .... Ik moest dus voor ik aan de primolut zou beginnen, nog een zwangerschapstest doen, gewoon voor de zekerheid. Zondagochtend dus (met tegenzin ) gedaan en ging ondertussen gewoon verder met 't maken van m'n ontbijt. Nog binnen een minuut heb ik tóch stiekum gegluurd en wat ziet mijn oog: 2 strepen :confused: :confused: :confused: !

Hoe is dit mogelijk?! Is het nou echt zo? Foto staat in m'n album, ik kan er nog steeds met m'n pet niet bij! Ben ik nou echt zwanger? Vorige week was ik wel erg moe, heel erg last van m'n borsten en m'n temp was al 2 weken 36.8 ipv 36.3, maar zocht er verder echt helemaal niks achter ofzo. Heb maandag dus maar de gyn gebeld en de assistente zei dat ik dus een termijnecho kon laten maken bij de vk. Ik ben daar gisterenavond geweest, omdat ik gistermiddag een druppel bruinverlies had mocht ik meteen komen. Ze kon alleen nog niks zien, uitwendig en inwendig niet.... Volgens haar is 't nog erg pril, maar ziet ze aan m'n baarmoeder wel dat er een zwangerschap in gang is gezet...

Pfffff..... zit nu nog bij te komen van dit alles hoor! En genieten is er eerlijk gezegd nog niet helemaal bij.... Ik moet 13 april (vrijdag de 13e :rolleyes: ) dus terug voor een termijnecho bij de gyn. (vk wilde graag dat ik dat toch maar door hem laat doen) en dan pas weten we meer. Tot die tijd maar afwachten en hopelijk toch een beetje gaan genieten!

Sorry voor m'n lange verhaal, ik wilde het graag ff kwijt... Ben zo van slag!

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ongelooflijk! Jeetje meid snap dat je van slag bent.
    Nu na een dagje slapen misschien ietsje minder.... ;)
    Ga je wel feliciteren hoor! Van harte.

Liefs Mirre

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Linda gefeliciteerd meid.
    dat is nog is leuk nieuws.
    geniet maar fijn van je zwangerschap

liefs sonja

11. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Vannochtend heel veel bloedverlies gehad, ontzettende pijn in m'n buik. En vanmiddag ook daadwerkelijk een propje verloren :cry: Ik huil mezelf kapot :cry: Helaas..... zo kort, het heeft dit keer niet zo mogen zijn....

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    meid wat afschuwelijk zeg...ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik wens je heel veel sterkte...ook voor je hubbie natuurlijk.

Liefs Ester.

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    linda wat zo mooi was is in 1 keer helemaal weg
    heel veel sterkte.

14. Mirre