Hoe zit het met de cyclus?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kreeftje1984, Mar 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik heb een vraagje:

Ik zou graag willen berekenen op welke cyclus dag ik zit (door de veel zhuis bezoeken en omstandigheden niet echt bijgehouden :oops: )
    Het zit zo: *Met de clomid begonnen op 21 Febr t/m 25 Febr.
    Maar een echte menstruatie heb ik deze ronde niet gehad :(

Mijn gyn zei me vandaag dat ik op dag 17 van mijn cyclus zit en over ongeveer 10 dagen (kan natuurlijk afwijken) de :evil: kan verwachten tenzij er natuurlijk een wonder is geschiedt ;) Maar hoe komt mijn gyn nou bij die 17 dagen?
    Nou moet ik er wel bij vermelden dat mijn gyn erg twijfeld of er wel een eisprong is geweest, omdat het op de echo niet waarneembaar was ik moet vrijdag en maandag bloed prikken voor het Progestron gehalte.

Kan iemand me helpen?

Nou hou ik thuis wel alles bij wat betreft uitslagen en zhuis bezoeken maar ben een beetje de weg kwijt nu :confused: :confused:

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    volgens mij zit je nu op dag 24.... want clomid slik je op dag 3 t/m 7...ik denk dat ze zich een week heeft vergist...

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Tsja ik snap ook idd de 17 dagen niet...volgens mijn berekening zou ik ook op ongeveer 24 dagen zitten.
    Nou ja zal dan toch maar moeten afwachten. Misschien dat er ook nog wel wat uit de bloeduitslagen komt waar ik iets wijser van kan worden.

Share This Page