wel overtijd, geen positieve testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brientje79, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brientje79

2 mrt 2009
    35
    0
    0
    Almere
    Ik ben bijna een week overtijd (ben het normaal altijd precies op tijd), heb inmiddels drie testen gedaan en die waren allemaal negatief. Wel heb ik nu anderhalf/twee weken een kramperig gevoel in mijn onderbuik, het zijn geen echte (menstruatie)krampen, maar meer een gevoel dat er iets zit in m'n buik. Weet iemand hier iets over?
    Groetjes Brientje

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

als je zwanger probeert te raken dan kan het natuurlijk zo zijn dat je zwanger bent, ik weet niet of je pas met de pil bent gestopt? dan kan het nog van het ontpillen komen, anders even naar de huisarts?

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

de keren dat ik dat had was ik niet zwanger.
    toen ik wel zwanger bleek testte ik met 3 dagen overtijd duidelijk positief.

je moet nog even afwachten, ik zou zeggen niet zwanger maar en heel enkele keer test je wat later posi.

4. brientje79

2 mrt 2009
    35
    0
    0
    Almere
    Eind november zijn we gestopt met de ring (i.p.v de pil), heb toen drie weken last gehad van het ontpillen daarna was alles weer normaal. Ben heel regelmatig ongesteld, dus dit is best vreemd... Ik ga toch voor de zekerheid morgen een afspraak maken met de dokter.
    Bedankt voor je antwoord!

5. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    ik heb het ook één keer gehad, mijn lichaam heeft me toen gewoon voor de gek gehouden, ik werd 2 weken later alsnog ongesteld.
    Ik hoop voor jou natuurlijk dat je wel zwanger bent, maar als je na een week nog neit positief test is de kans wel klein...

Deel Deze Pagina