start ICSI met borstvoeding

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door guppymaaike, 25 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppymaaike

    guppymaaike Actief lid

    19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Hoi dames,

    ik ben hier een hele tijd niet actief geweest (er ging teveel tijd in zitten). Maar het begint toch weer te kriebelen...

    In de afgelopen maanden ben ik zwanger geraakt van de 2e cryo (poging 2) en precies een jaar na het starten van de 2e poging bevallen van een gezonde zoon.

    We willen heel graag nog een kindje en zullen daarvoor weer naar het ziekenhuis moeten. Ik heb nog 1 cryo en hoop dat het zonder hormonen gaat lukken.

    Nu geef ik nog volledig borstvoeding en dat wil ik minimaal 6 maanden volhouden en dan afbouwen. Als ik niet nog een 2e zou willen, zou ik langer doorgaan met voeden. Maar ik heb nog geen cyclus...
    Je leest dat het ene ziekenhuis wel behandeld tijdens borstvoeding, het ander niet. Dat bij het ene ziekenhuis je weer een goede cyclus moet hebben, bij het andere niet... En ook niet onbelangrijk: dat je bij het ene ziekenhuis wel weer een gezond BMI moet hebben en bij het andere niet (voor mijn eerste ICSI-behandeling woog ik 68kg, nu 10kg meer:oops:).

    Heeft iemand enig idee wat het protocol in het Erasmus is?
     

Deel Deze Pagina