Test..

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissCoat, Sep 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissCoat

MissCoat Lid

Sep 24, 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Hallo!

Ik ben nieuw hier maar heb meteen een dringend vraagje...;
    heb al een paar dagen een vermoeden dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, nou heb ik vandaag (zaterdag is NOD pas) al getest met ClearBlue, het horizontale streepje was natuurlijk meteen te zien en na 1 minuutje zag ik heel vaag (echt heel vaag) het onderste gedeelte van de verticale streep.. Natuurlijk meteen naar lief gefietst en hem laten kijken. Hij zag het op een gegeven moment ook vaagjes en heeft toen de strip uit de test gebroken om hem tegen het licht te houden en toen zagen best wel duidelijk een heeeeele dunne verticale streep. Na enige poos staren werd de streep donkerder. Nu is mijn vraag (sorry voor het lange verhaal): is dit nu een valse uitslag (uitgaande van de donker wordende streep en het dus 'slopen' van de test-stick)) of is een vage streep een streep en heb ik dus positief getest? :(

Heb trouwens daarna met lichte urine een kruidvat test gedaan en die was zo negatief als maar kan :(

Dit is een foto van de strip:
    http://i219.photobucket.com/albums/cc210/ERobben/Foto299.jpg

alvast bedankt voor het lezen.... ;)

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Hoi Meis
    Ik ken die testen niet zo goed, dus weet niet zo goed waar ik moet kijken, ik zie wel degelijk een verticale streep! bedoel je die ook?
    Beetje verwarrend nu de strip uit de test is...
    Ik zou je adviseren om morgenvroeg met je ochtendurine nog eens te testen met een kruidvattest (2voor 5€) deze zijn vrij gevoelig,(lees je hier) en nog meer met ochtendurine...als er dan geen streep verschijnt, kun je evt. na het weekend nog eens testen...! Succes!

groetjes

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    De KV test met de + schijnt vaker een negatieve uitslag te geven .. Zal nog even een paar daagjes wachten en dan nog een x te testen met KV de goedkope.

4. MissCoat

MissCoat Lid

Sep 24, 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    ja ik bedoel die dunne verticale streep ( waar eerst dus alleen het onderste stuk van te zien was ).. heb inderdaad daarna meteen met goedkope kruidvattest gedaan maar die was negatief.. De eerste test is trouwens een niet-digitale CB.. spannend, kijken of ik tot NOD kan wachten!

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Tegen het licht houden is niet echt nodig, als een test positief is.;) Een heel dun pennestreepje moet je sowieso als negatief beschouwen, zeker bij CB. Dat is een indrooglijntje. De verticale lijn moet even breed zijn als de horizontale, hij mag wel lichter van kleur zijn. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Succes!

6. MissCoat

MissCoat Lid

Sep 24, 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Oké hartstikke bedankt, mijn vriend dacht namelijk al dat het streepje er veel te anders uitzag dan de horizontale.. Dus, 2 negatieve testen, dan zullen mijn klachtjes wel ongi-klachtjes zijn...

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    volgens mij is dit een penstreepje, een indrooglijn...dit kan volgens mij ook gelijk verschijnen...ik heb zelf afgelopen maand ook getest met die test en volgens mij moet de streep veel breder zijn (fotos staan nog in mijn album ;)) ik zou ook gewoon met kv testen, die zijn goed betrouwbaar....

8. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Nou meid, ik zal voor je duimen, zaterdag is je nod?
    Let wel, je hcg kan verdubbelen per dag, en rond je nod, is dit hcg hoog genoeg voor een test positief te laten uitslaan, het kan dus wel... ivm je klachten wat je aangeeft! test gewoon op je nod (als je niet ongesteld bent geworden natuurlijk) nog een keer, dan weet je het bijna zeker!!
    Veel succes!! Spannend allemaal hè!! Zit ook pas in ronde 1! 30 sept. nod dag! ik sterf van ongeduld.....:p

groetjes!

9. MissCoat

MissCoat Lid

Sep 24, 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    ja snap ik... het is ook veel te spannend allemaal eigenlijk!
    Monieqje, mijn test zag er eerst zo uit als afbeelding 7 uit je album, alleen aan de onderkant van de horizontale lijn, later verscheen inderdaad die penstreep.
    Wat een gedoe hè? Je voelt je meteen zo vreemd beschaamd dat je zo gefixeerd kan zijn op een onduidelijke test.. Mijn enige houvast is alleen streep=streep, vaag of niet, maar zelfs daar begin ik nu aan te twijfelen..

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Jeh spannend en zo met die testen wordt je in gevoel ook flink heen en weer geslingert lijkt me. Keep my fingers crossed for you...en alle andere meiden

11. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    ik had vorig jaar eerst 2 x negatief getest en 3 a 4 dagen later alsnog positief!!!
    Succes

12. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    spannend!! Wanneer ga je opnieuw testen en met welke? Ik zou de kv 2 voor 5 euro doen ;) die zijn echt betrouwbaar ;) ik ga duimen voor je dat je een posi test in handen krijgt :D
    Dikke knuf

Share This Page