accute urineweg ontsteking 8wkn zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sloppyslayer, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kreeg vanochtend echt de schrik van mn leven!

Vlak voor ik naar mn werk wilde gaan kreeg ik hele hefige pijn in mn onderbuik..........en natuurlijk dacht ik direct aan het ergste!
    Gelukkig was mijn vriend nog thuis en hij wist me rustig genoeg te krijgen zodat ik kon voelen waar de pijn werkelijk zat. Het was mn blaas!

Met spoed naar de HA ......voordat ik weg ging nog even naar het toilet. JA en toen wist ik het zeker!
    Toch naar de HA en daar hebben ze ook even het VU gebeld en ze kwamen op de zelfde conclusie uit.
    Ik heb geen bloed verlies en de pijn is constant dus: urineweg ontsteking :cry:

Heel pijnlijk maar ik ben erg gelukkig dat het dit is!
    Ik heb antibiotica en met 3 á 4 dgn van de pijn af :D

Zijn er hier meer meiden die dit hebben gehad? De HA vond het ook passen bij een zwangerschap van 8wkn........komt dus wel vaker voor :(

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heb het zelf in mn zwschap nog niet gehad. Maar kan je wel een tip geven om het te voorkomen in de toekomst, veel zuur drinken cranberrysap of sinasappelsap ofzo. Dat helpt het voor een grootdeel voorkomen.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Klopt! Mijn vriend heeft vandaag cranberrysap gehaald en ik probeer elke dag sinasappelsap te drinken of een sinasappel te eten :)

Helaas heeft het niet geholpen.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben al 2 weken bezig met penicilline, nu de 2e kuur en nog niet weg helaas, dus het komt vaker voor, zeker in een zwangerschap.

5. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    He meid :D

Ik heb het zelf twee keer gehad voor de 8 weken moest ook antibiotica slikken. Daarna was het over. Wat ik wel ben gaan slikken omdat ik altijd veel urinewegontstekingen heb is cranberry(pilletjes)+vitamine c 1000mg(ascobinezuur) en ik heb het daarna niet meer gehad :D

Ik dronk ook van die cranberrysap eerst maar dat kreeg ik echt niet weg wat is dat vies zeg haha :)

Beterschap ;)

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik weet er verder niks over, maar wilde je even beterschap wensen.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Het helpt ook niet gelijk maar als je dagelijks zo iets drinkt dan kun je het wel sneller voorkomen. Suc6

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dank jullie!
    Ik voel me gelukkig weer een stukje beter dan gisteren!

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Fijn dat je je al wat beter voelt!

Wil je nog even feliciteren met je verjaardag, zag ik de verjaardagslijst! Fijne dag! :)

Liefs Monique

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

:cry: :cry: Ik kreeg een schimmeltje vorige week...
    Blijkt dat dat er ook bij kan horen EN vaker kan voorkomen...

Deel Deze Pagina