Ik ben van plan om een studie te gaan volgen via hun, mede omdat het gewoon een stuk goedkoper is dan bijvoorbeeld de LOI of de NTI. Mijn vraag is of er al mensen ervaringen hebben met hun, ging de levering goed, zijn de studies op zich goed etc etc, ik wil alles weten Het gaat trouwens om een studie voor acryl nagels zetten
Studieplan is onderdeel van LOI en is zo goedkoop omdat er geen leraren zijn. Voor een acryl cursus is dat totaal geen probleem. Ik heb ook een cursus gedaan en alles ziet er erg netjes uit.
ik wil ook de opleiding voor nagels gaan doen, wil niet stom overkomen of zo hoor maar een opleiding als deze heb je begeleiding bij nodig dat is toch totaal niet handig om via papier te doen. je hebt iemand nodig die jou meteen kan vertellen hoe je het anders/beter/makkelijker enz enz kan doen. ik ga de opleiding in Apeldoorn doen 2 daags of 4 daags, 114 euro per dag. als ik jou was zou ik dat geld besparen en een ""echte"" cursus gaan doen ipv zo iets. maar goed dat is mijn mening....
Dat snap ik maar daar heb ik het geld niet voor om een echte cursus te doen, ik ga het '' proberen '' om het op deze manier te doen, nu kan ik het ook per maand af betalen en kan ik een vriendin om advies vragen en een buuffie hier verder op doet het zelf ook dus dan kan zij af en toe even zeggen waar ik nog wat aan moet verbeteren. Er staan ook genoeg voorbeeld video's op Youtube dus dat probeer ik ook gewoon. En ik wil het puur voor hobby doen, het is niet zo dat ik er meteen klanten mee wil hebben ofzo, wil het puur voor de leuk doen, later kan ik altijd kijken of ik ht eventueel voor klanten kan doen.
Ik heb geen ervaring met studieplan, maar wou vorige week voor mezelf wat spulletjes kopen en zag daar een starterspakket met foto gebruiksaanwijzing erbij voor nog geen 40 euro misschien leuk om daar eerst mee te beginnen?
Ik doe de studie "Medische Terminologie" via Studieplan en ben tot nu toe heel tevreden. Kreeg al het studiemateriaal heel snel en het ziet er goed uit. Ik ben nu bijna op de helft van mijn studie en hoop in het voorjaar examen te gaan doen
Ik heb inmiddels de cursus ook binnen, ziet er zeer netjes uit. Vond het alleen jammer dat ze niet meteen gezegd hebben dat ik eerst de eerste maand al moet betalen voor ik mijn materialen krijgt, nu moet ik dus nog een week wachten en kan ik nog niet echt beginnen, ja lezen maar met oefenen leer je ( in mijn ogen ) meer dan met alleen lezen. Vind wel dat ze erg laks zijn met reageren op mailtjes, maar dat komt misschien ook door alle gekke feestdagen dus ik wacht nog af