Hallo, Ik heb onlangs een missed abortion gehad (eind oktober) en ben nu 2 korte cyclussen verder. Mijn eisprong was afgelopen vrijdag. Sinds bijna 3 weken heb ik dagelijks een gevoel alsof iemand mijn keel dicht knijpt (toen verloor ik nog wat restweefsel van de ma). De intensiteit van het brokgevoel is per dag verschillend. Daarnaast heb ik sinds een aantal jaren een lage ochtendtemperatuur. Deze ligt tussen 36.2 en 36.4. Ik meet mijn temperatuur onder de tong. Dit gevoel komt om de zoveel maanden/jaren af en toe opzetten. Ik ben een keer bij de arts geweest, maar hij kon na aftasten van mijn keel niks vreemds vaststellen. Bloed is nooit onderzocht. Zou het kunnen dat ik een trage schildklierfunctie heb? Is het nodig om dit te laten testen alvorens zwanger te raken? Of kan dit nog een nasleep zijn van de ma? Ik voel mij al bijna bezwaard om naar de ha te gaan, omdat de ma al zo'n lange nasleep had. Verdere klachten die ik heb zijn verstopte oren, beetje kouwelijk, iets doffer haar, maar dat is vrouw eigen denk ik. Verder gaat het prima. Toen ik voor het eerst zwanger was, 13 jaar geleden, lag mijn temperatuur boven de 36.5. Deze zwangerschap is goed verlopen en mijn tiener doet het goed. Alvast bedankt voor de reactie.
Hallo, De klachten die je ervaart kan ik niet in relatie brengen met je missed abortion. Echter durf ik je niet te vertellen wat het dan wel kan zijn. Misschien toch een keer naar de huisarts? Groetjes Gea