Hoi Ik heb al vanaf 30 weken voorweeen,elke dag zo'n 2-3 uur , onregelmatig, buik krampt samen of soms alleen rugpijn, dit was bij mijn eerste twee zwangerschappen ook (allebei ingeleid met 38 weken en zonder infuus erbij deden weeen niets!) NU had ik sinds vrijdagavond tot zaterdagavond om de 2-3 minuten weeen (elke keer getimed!) en duurden 40/50 seconden, niet om echt weg te puffen maar voelde ze wel goed, ik dacht eerst aan voorweeen maar na een bad en PCM en paar uur gingen ze niet weg dus VK gebeld. Niets aan de hand volgens haar, net een vinger ontsluiting (normaal bij een derde) De volgende ochtend (na 15 uur weeen en niet slapen) dus weer gebeld, ik voelde me vrij zeker dat het wel was begonnen maar weeen werden niet sterker (wel bekend verhaal bij mij) nu dik 2 vingers (2/3 cm ongeveer) maar volgens haar ben ik niet aan het bevallen. Nu nam het zaterdagavond wat af, naar wat rommelen; krampjes hier en daar, rugpijn menstruatiepijn en bijna elke wc beurt aardig wat slijm en wat bloed erbij. Zijn dit toch echt nog steeds voorweeen, ik ben voor consult naar de gyn gestuurd morgen voor evt inleiding bespreken (was al bekend voor dit weekend!) omdat ik na die 8 weken voorweeen al kapot was (ik heb ook ME/CVS en 2 grotere kindjes, 8 pond en groter met 38 weken) Ik twijfel toch of het echt begonnen is maar mijn lichaam gewoon niet verder wil (net als de vorige keer daar werden mijn vliezen gebroken maar zonder infuus werden weeen ook niet sterker)
hoi ik vind het wel pittig voor voorweeen, de frequentie dan met name. Ik snap dat je hier heel moe van wordt. Je kunt samen met de arts bespreken wat het best is in jouw situatie. Succes en alvast een goede bevalling gewenst! Mirjam