Ben benieuwd of jullie voorgevoel hetzelfde was als het geslacht van je kindje! Ik had bij beide jongens het gevoel dat het jongens waren, nu ook weer. Bijna dezelfde zwangerschappen en bevallingen. Zou mezelf niet eens kunnen voorstellen met een meisje... Dus als mijn gevoel nou niet klopt dan zal ik eerst ook nog moeten wennen... En wat zei jullie voorgevoel?
Jep! Ik had helemaal gelijk! Ik zei vanaf het begin.. wij krijgen een meid! Mijn man moest eerst zien en dan geloven... Zo heb ik ook een voorgevoel over de bevaldatum.. we zullen zien, we zullen zien...
Mijn (ons) voorgevoel klopte ook! Mijn moeder had ook een voorgevoel bij ons kindje en dat klopte ook.
Bij de eerste was ik bij de 20 weken echo compleet verrast dat er een piemltje aan zat, bij de tweede wilden we het niet weten, maar ik had toch echt alleen blauwe slingers in huis, en het klopte! Deze keer worden de slingers denk ik weer blauw, maar ben niet zo overtuigd als de vorige keer!
Ik had ook vanaf minuut 1 het gevoel dat het een meisje was en dat klopt. De echograviste zei dat moeders het heel vaak goed hadden. Over de bevaldatum heb ik iets met de kleine afgesproken 27 november, nu maar hopen dat ze naar dr mama luisterd.
Ja heel gek! Heb die datum al vanaf het begin in mijn hoofd zitten! Mijn man heeft een heel andere datum in gedachten, 13 dagen eerder dan ik zelfs.. we zullen zien wie er het meest in de buurt zit hihi..
Ik sinds een week of twee geloof ik. Mijn man gelooft hier dus niet in. Maar ik zit nogal vaak goed met dat soort dingen. Zo zei ik als kind al dingen, dat mijn moeder zei 'dat kan niet, maar ik achteraf wel gelijk had'. Ben benieuwd!!
Waarom ben je niet zo overtuigd als de vorige keer? Andere zwangerschapsverschijnselen? Wel is het zo dat ik bij mijn 2 jongens echt heel misselijk was in het begin en overgeven. Bij deze zwangerschap niet 1 keer overgegeven...maar dat zou het enigste verschil zijn! Heb nu weer dezelfde buik!
Wat is je gevoel dan, of hou je dat voor jezelf?? Ik zei vroeger ook dat ik de jongens zou krijgen en mijn zus de meisjes, en mijn zus heeft inderdaad 3 meiden gekregen!
Ik wilde al sinds in aan kinderen dacht graag een jongetje maar toen ik zwanger was wist ik het zeker: dit werd een meid! Maar mijn wens kwam uit . Wat moest ik wennen toen ze bij de geboorte riepen dat het een jongen was.
hier wist ik het met fynn 100% zeker dat het een jochie was terwijl echt iedereen om mij heen zei een meid. bij deze zei vriendlief een jongen en ik zelf wist het echt niet. heel stom van skatje van hier was ik heel zeker dat het een jochie zou worden.zij dacht een meisje maar ik had wel gelijk hahaha toen ik dat wist zei mijn gevoel in een keer dat het een meisje was de redenatie als skatje een jochie erbij kreeg moest ik gewoon een meisje krijgen hahahaha maar dat gevoel had wel gelijk
Ik hou de datum nog even voor mezelf. Het valt binnen nu en twee weken.... Ik zal wel posten als het klopte of niet natuurlijk.
Neej bij mij klopte t van geen kant Wist 300% zker dat t een jongen zou zijn.. niet dus.. tis toch een meid haha
bij mijn eerste riep ik al vanaf dag één, dit word een jongen en hij komt 8 september, was 10 september uitgerekend en was er gewoon heilig van overtuigd. nu ben ik in verwachting van een meid, en ik dacht pas met 14 weken volgens mij word dit een meisje en met 17 weken (geslachtsbepalingsecho) werd dit bevestigd. nu ben ik 8 september uitgerekend (tja hoe krijg je het voor elkaar) maar de datum van 24 augustus blijft door mijn hoofd spoken en ik weet niet waarom, so who knows... dus ja beide keren
Bij de eerste had ik het gevoel dat het een jongen zou zijn en dat klopte. Bij degene die ik nu in mijn buik heb kreeg ik 2 dagen voordat ik een echo zou krijgen (om o.a. het geslacht te zien) ineens het gevoel over me dat dit ook weer een jongen zou zijn en dat klopte ook volgens de echo .