o boy! Ik heb ineens een giga grote buik..Ik snap gewoon niet dat dat alleen maar darmen zouden zijn, vanaf de maagstreek tot onder. 1 grote buik. Wauw. wel leuk, maar als je dan zegt dat je pas bijna 13 weken bent kijken ze je aan of ik echt niet verder ben. Sinds gisteren is het zo...Tijd voor een foto!
noujaaa was ik nu net naar je bovenbenen aan het kijken nee grapje!! ik denk als ik mijn foto met been erbij neerzet dat ze bijna hetzelfde zijn en wat dan nog? het gaat om je buik meis!! en moet zeggen... je buikje begint goed te groeien!! mooie fotos!
Dank je! Ik zie me benen altijd van bovenaf en dan lijken ze dunner vond het niet zo'n mooie foto met benen erop
Ik mag nu ook mijn buikje showen! Mijn buikje is lekker gegroeid! Deze foto is wel na het middageten dan staat mijn buikje altijd wat boller! Maar nu komt het echt buikje al, de verloskundige kon voelen dat de baarmoeder al groot is en naar voren staat! Niet alleen maar darmen buikje dus Bekijk bijlage 117151
Hihhi Angie,,erg he.. nog steeds sta ik er echt van te kijken hoor,, er is nu al geen ontkennen meer aan, als ik geen vest aan heb zie je mensen en voornamelijk bekende na je kijken en hoor je ze denken haha Me buik in nu al een stukkie groter weer, en bij de echo was er echt maar 1 te zien,, haha 7 januari 2de echo plus termijnbepaling ik ben zooooo benieuwd
haha sorry las dit stukje pas na dat ik mijn bovenstaande reactie had geplaatst.. maar indd,, het is zo herkenbaar,, Hoe ver ben je nu?? nou ik ben 9 weken,, ECHT??? DAT KAN TOCH NIET JE HEB NU AL EEN BUIK!!! hahaah zulke reacties,,, maar je heb inderdaad een erg mooi buikje ik zal van de week een nieuwe foto plaatsen van mijn buik(je)
Mooie buikjes allemaal hoor! Dit was ruim een week geleden (11 wk) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/10715-albums5613-picture29446.jpg
En dit is 2e kerstdag (bijna 12 wk) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/10715-albums5613-picture29447.jpg
ja volgensmij kan je het alleen zien als je vrienden wordt ik had het al eens proberen te veranderen, maar dat lukt niet echt... Dus dan moeten jullie mij even toevoegen