hier ook weer even een update van het groeiende buikje de foto is zojuist gemaakt.. Bekijk bijlage 121674
En het verschil tussen 6w6d en 16 weken. Lijkt echt een heel klein verschil, maar het voelt veel groter...
leuk weer meiden angela hoe krijg je dat voor mekaar 2 fotos naast elkaar dat wil ik ook zo graag doen!!
Leuk zeg om al die buiken te zien! Ben er wel een beetje jaloers op haha. Bij mij is er niet veel te zien, al merk ik het zelf wel natuurlijk Als mijn buik wat beter zichtbaar is ga ik ook een foto plaatsen!
nou ik heb speciale zwarte broeken gekocht(zijn eigenlijk sportbroeken met een grote zachte rand er nog boven en dat lijken net nette broeken en dat zit heerlijk en staat overal bij. en mn werkbroek is wel een positie broek maar ik kon al heel snel niks meer aan zelfs een normale legging die ik gewoon nog aankan doen pijn op me buik ik heb een hele gevoelige buik heel vervelend alles trek ik weg bij me buik.
oh ik heb nu 2 broeken die me eerder veeeelste groot waren die ik nog aan kan. Mijn overige broeken pas ik allemaal niet meer en zelfs mijn huis/pyjama broeken beginnen nu krap te zitten. Als het goed is krijg ik binnenkort 2 positiebroeken op de post hopen dat ik die pas
mooie buikjes allemaal Ik was hier 14 weken en 5 dagen zwanger ben nu al totaal 5 kilo aangekomen is dat veel??? groetjes kim
Hier mijn buik met 16 weken.... Is op zich nog niet echt een dikke buik al valt het heel veel mensen nu echt op, moet zeggen dat ik altijd een echte platte bak had! Ben ook al zo een dikke 4 kilo aangekomen... Schrok hier zelf een beetje van, heb nog nooit meer dan 65 kilo gewogen en woog ik 68,5....