Het gaat wel langzaampjes maar hij groeit! Je begint het nu ook eindelijk een beetje aan de buiten kant te zien
@ Mircale: Lief buikje. En wat lekker slank ben jij. Mooi! @ Zonnebeertje: Jouw buik is goed gegroeid zeg in die 3 weken. @ BeHappy: Ook al zon mooi klein buikje. En een foto van mijn buik van vandaag, 18w1d zwanger: Bekijk bijlage 125590
Wat een mooie buikjes allemaal. Ben net op 31 juli uitgerekend, dus kom mijn buikje hier volgende week ook showen
ahhhh dames!! Mooie buikjes heb ik alweer voorbij zien komen, de mijne komt er ook ff bij Deze was van 14 weken en 6 dagen, alweer bijna een week geleden Ik ben hier helemaal hyper door het huis aan het stuiteren, want vanmiddag hebben wij weer een echo! Het wordt de derde echo en heb is inmiddels alweer 6 weken geleden dat we onze kleine voor het laatst gezien hebben, dus wat zal het gegroeid zijn! Ennnn heeeeel misschien dat de gyn ons vandaag het geslacht al kan verklappen Was echt helemaal niet zenuwachtig tot net 10 min geleden, toen besefte ik opeens weer dat we ons kleintje weer in actie mogen zien (wat een mazzel!) en nu ben ik door het dolle heen!!! Gelukkig kan ik me nog ff lekker afreageren voor vertrek want het is hier in huis tijd voor de grote schoonmaak haha
bedankt! Het was heeell leuk om de kleine weer te zien, hij lag maar niet stil en wat was hij gegroeid! Geslacht wilde ze helaas niet voor kijken, ze vond het nog te vroeg. Hier doen ze dat pas vanaf 18 a 20 weken, maar geeft helemaal niks, over ruim 2 weken hebben we de pretecho Op een van de plekken waar ik hem steeds voel bewegen blijken zijn voetjes te zitten, en op de andere plek het hoofdje en de handjes! Leuk hoor om dat zo te zien! Wel jammer dat de foto's een stuk minder duidelijk zijn want tja beebje is toch groter aan het worden en paste niet meer in zijn geheel op het scherm hihi