Luca, toch vind ik dat je voor jouw bouw een mooi flink buikje hebt hoor! Mooie buik Miracle!! Hier mijn buikkie gister, 19 wkn en 6 dagen
@ Yotsuba: bedankt Deze is wel 's avonds genomen, dan is ie altijd nog net wat groter maar hij is de afgelopen dagen wel weer ietsje gegroeid inderdaad. Vind ik helemaal niet erg Jij ook mooi buikje hoor! En leuke foto! Willen jullie weten wat het wordt? Zie dat je bijna je 20wk echo hebt, spannend! Ik hem m maandag @ Miracle; ook mooi!
Thx! Ja we willen zeker weten wat het wordt! en donderdag 20 wkn echo inderdaad, kijk er enorm naar uit! Lekker vroeg zeg, maandag al de 20 wkn echo
oehh dat wordt dus spannend! Mijne is zo vroeg omdat ik eigenlijk niet meer in nederland zou zijn na de 28e. Volgens de echoscopiste was dit echt het allervroegst mogelijk, maar ik zag dat wel meer meiden de 20wk echo nog voor de 20wk hebben.
ooh vandaar! ja t ligt ook niet zo nauw volgens mij hoor ik ben straks al bijna 21 weken met de 20 weken echo
wat een mooie buiken zeg en ben een beetje jjaloers zo mooi stria loos. Hier had ik daar al last van door aankomen en dan weer afvallen en bij de zwangerschap van Emma is er wat bijgekomen maar wel voor een mooie reden gelukkig. @luca je buikje groeit mooi rustig, mooi buikje Hier mijn buik met 18 week en 4 dagen De hand die je ziet is van mijn dochtertje Emma
idd ik heb de 20 weken echo ook voor de 20 weken dit keer. Dinsdag, spannend dan ben ik 19 week en 4 dagen. Ik las op de site waar ik de medische echo laat maken dat ze de beste tijd vinden tussen de 18 en 22 week