Jahoor, bij 20 weken zag je hier nog helemaal niks (ik zelf wel maar anderen niet)! En tussen 20 en 21 weken begon het opeens te komen, sinds vorige week is het pas echt mooi rond en nu gaat het hard hoor! Komt nog wel, straks zie je het met de dag groeien
hihi ja met de kleine gaat het echt prima! Ze beweegt enorm veel en houdt met sinds deze week ook lekker uit mijn slaap als ze 's nachts beweegt! Bij de 20wk echo lag ze ook mooi op schema Af en toe knelt ze wel iets af van binnen, maarja het hoort erbij denk ik dan maar Ze vermaakt zich prima daarbinnen. We zijn vorige week eindelijk aan de babykamer begonnen, gaan vandaag het behang afmaken! Vind het zo heerlijk een meid, lekker allemaal frutseltjes enz Zijn jullie al begonnen? Kan echt niet meer wachten tot ze geboren wordt
kinder kamer staat al in elkaar alleen nog verven of behangen en dan is het klaar de spulletjes zoals kleertjes moet ik nog halen enzo
Ja he? het is echt leuk om zo een beetje te kijken hoe ver iedereen is en hoe hard het soms ineens gaat. Bij mij lijkt t op de foto alsof er niet veel meer is bijgekomen, denk dat ik binnenkort weer een groeispurtje krijg Duss hier ikke 24 weken 3 dagen