mooie buiken allemaal! Groeit goed! Ondanks de schrik deze week na ziekenhuisopname en veel harde buiken toch maar even een nieuwe buikfoto gemaakt, 25 weken nu
Aaah wat een lieve buikjes allemaal Argh Luca, dat heb ik even gemist, what happened?! Hier mijn buikje vandaag 26 wkn en 1 dag
@ Yotsuba; ik ben woensdag een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik opeens enorm veel harde buiken had (om de 2 min en hielden 30 a 40 sec aan).. Alles zat nog wel goed dicht dus waarschijnlijk geen echte weeën maar wel een teken dat ik rustiger aan moet doen.. Dus medicijnen gekregen nu en 2x per week aan de ctg bij de vk die aan huis komt. Gelukkig gaat het dit weekend al stukken beter, heb er nauwelijks nog last van. Moet alleen wel echt rustig aan doen en geen gekke bewegingen meer enz. Het liefst thuis zoveel mogelijk liggen en zo weinig mogelijk doen.. De vk zei dat ik een kleine bm heb die moeilijk groeit, en ze zal nu wel net in een groeispurtje zitten, icm veel bezig zijn vorige week.. Mooie buikjes weer!! Ze beginnen allemaal goed rond te worden he
gelukkig gaat het een stukje beter nu, en hou je lekker rustig hé, hoe moeilijk het ook is, maar wel fijn dat je onder controle staat! knuff