klopt 31 juli he zwangerschap yinthe 042.jpg (22,4 KB) zwangerschap yinthe 042.jpg (22,4 KB) zwangerschap yinthe 042.jpg 25 weken
en de mijne weer met 28,3 weken.. hij wordt nu behoorlijk zwaar, maar vooralsnog geen striae, hopen dat dat zo blijft!!
ik ook weer een buikfoto gemaakt; 26 weken en 2 dagen Een andere staat in mn album Heb het idee dat hij kleiner aan het worden is! Maar volgens mij is de beeb ook anders gaan liggen nu want ik heb rechts een dikke bobbel opeens, mijn buik is net een berglandschap
Alle andere buikjes zijn ook mooi! Die van jou Emav is wel echt groot, maarja het zijn er ook 2 zie ik dus dan mag het wel Val je niet om? Heb nu al zo'n last van mn rug laat staan met zo een toeter!
Wat een mooie buikjes weer. Mijn schoonzusje komt van de week weer foto's maken. Dit was mijn buikje met 20 weken... wat vliegt de tijd! Bekijk bijlage 144878
leuk om zoveel verschillende buiken te zien! en grappig hoeveel verschil er toch in zit (ook als er eentje in zit!) denise: leuke foto!! is je szusje fotografe? val trouwens nog niet om, gelukkig had wel verwacht dat ik echt moeite zou hebben met evenwicht met zo'n buik, maar tot nu toe geen last van. alleen idd last van mijn rug en achter het stuur van de auto wordt het nu toch echt heel krap (ben best klein, 1,60m)..
Leuk om te zien inderdaad al die buikjes leuk om te vergelijken! En super mooie buikjes overal! Looking good Luca, en Denise echt cute! Emav wauwie! wat een buik Jenthe ook nicee! En youre welcome Angie!
whoooow.. wat een mooie buik..! en groot maar je hebt er een tweeling in, ik vind het een geweldige buik!!