@luce: wat een mijlpaal, die 28 weken. Nu hopen dat je er nog een week of 10 bij kan smokkelen, succes!
mooie buiken meiden. leuk te zien dat er verschil in zit in grootte Hier mijn buik met precies 28 week
Hi meiden, Ik kom ook weer eens een foto plaatsen, hier was ik 27 weken. Morgen ben ik alweer 31 weken, wat gaat het hard. Vandaag de 30 weken echo gehad en de kleine is niet te klein en niet te groot. De kleine zat lekker te smakken tijdens het maken van de echo en opende zijn/haar ogen zo schattig. Ik doe ook mee met verkiezing buik van de maand, dit staat op de openingspagina van deze site en dan de 13e foto aan de rechterkant. Ik zou het heel leuk vinden als jullie op mijn foto stemmen. Zwangerschapspagina - Buik van de Maand Groetjes, Griekie
mooie buiken allemaal hoor!! Ik mag er overmorgen weer eentje maken, eerder durf ik nog niet hoor, ik ben nu net weer thuis en hoop hier ook te mogen blijven! @ Angie; ik lees net in je onderschrift dat je ook thuis moet blijven ivm harde buiken .. Sterkte meis en doe het rustig aan!
Prachtige foto Griekie! en aaah schattig DunjaTamara Way cute! En thx Luca en Ellen Hier mn buikkie, bijna (morgen) 30 wkn en mijn bolle koppie is weer terug
mooie buikjes weer meiden! Tnx Angie Komt wel goed, nu ik op 30 wk zit voel ik me al een stuk geruster. En als ik het nog 4 weken vol mag houden dan ben ik helemaal gelukkig! Vanaf die tijd mag ik in het streekziekenhuis bevallen, dan gaan ze er ook vanuit dat het kindje niet meer aan de zware beademing hoeft ed. Hier mijn 30 weken foto!
jaaa het gaat zeker hard nu! mn buik jeukt ook echt als een malle Smeren smeren smeren maar! Fantastische bellies Angie, Luca en Belliebel!