@ emav: mijn buik (of eigenlijk beebje) heeft een groeispurt sinds ik niks meer mag doen, dus in mijn geval wel! deze foto is trouwens met 25 weken, vanmiddag nieuwe foto's laten maken waarop het verschil echt wel te zien is. hoop ze snel te kunnen posten! Bekijk bijlage 153132
Mooie buikjes weer!! Mijne 33 weken http://www.zwangerschapspagina.nl/members/10715-albums5613-picture37450.jpg
Grappig, volgens mij heb je dezelfde broek aan als die ik heb én hebben jullie dezelfde box als dat wij besteld hebben Prachtbuik hoor! valt mee met de zebrastreepjes ook Ik ben hier langzaam uit aan t scheuren. Ik heb zelf niet het idee dat mijn buik onwijs groeit, maar andere zeggen weer van wel misschien lijkt t voor mij minder omdat ze nu een beetje is ingedaald.
Ik denk niet dat je mijn buik bedoelde, want bij mij zie je alleen mijn buik en niet mijn gezicht hihi
@denise: jij hebt ook geen gemakkelijke zwangerschap! moet vast heel erg schrikken zijn geweest! wel fijn dat het nu wel goed lijkt te gaan (gezien je onderschrift!) ben benieuwd naar een nieuwe foto @patriesja: ik kan jouw foto helemaal niet zien @yotsuba: haha, broek is van de hema, box van de prenatal! heb vooralsnog geen striae, wat er op mijn buik zit is volgens mij een afdruk van de laptop balen dat je nu wel inscheurt! misschien lijkt de buik voor onszelf ook niet meer zo te groeien, omdat ie al groot is dus iets groter is relatief niet meer zoveel meer
Ik had vrijdag mijn foto vergeten, dus bij deze mijn buikje vandaag met 32,3 wk! @ Denise; grappig dat je merkt dat je buik harder groeit met rust. Bij mij lijkt dat echt totaal niet op te gaan, heb echt niet het idee dat mijn buik veel is gegroeid sinds ik rust heb Maar misschien dat ik het gewoon niet meer opmerk ofzo Mooi buikje iig! @ Patriesja; ik zie 'm ook niet @ Emav; jeeee wat een buik! Mag je trots op zijn hoor @ Striae; nog niet gelukkig Verwacht het ook eigenlijk niet omdat ik niet echt een grote buik heb, maarja de laatste weken tikken het hardst aan hoor ik dus ik juich niet te vroeg @ Indalen; als ik zo naar mijn foto kijk denk ik niet dat ze al ingedaald is? Ik voel wel steeds vaker van die gemene steken down under, dus er zal wel iets gebeuren daarbinnen maar volgens mij heeft onze dame nog genoeg draairuimte.. Ik voelde de hik vanochtend opeens ook weer bovenin mijn buik
zo ik heb ze even naast elkaar gezet. Grappig om te zien! Buik is toch meer gegroeid dan ik het idee had eigenlijk. Ik heb rust vanaf de 25wk, dus toch hard gegroeid die laatste weekjes.
Ik was geloof ik echt niet wakker vanochtend, oepssss! Ik bedoelde idd de foto van Denise, im sorry!! Jouw foto kan ik overigens niet openen
Oh sorry idd als jullie mijn foto willen zien moeten jullie even vrienden worden, geloof dat het anders niet lukt.
@ emav: dank je, hoop de foto's snel binnen te hebben @yotshuba: dank je wel @luca2504: Op de foto's te zien is je buikje toch echt wel wat gegroeit hoor Je draagt super mooi. Hoop dat jullie uk ook nog even blijft zitten! @belliebel: wooow, wat een mooie grote buik!!
En 1tje zonder blote buik Dit is een zwangerschapstopje van miss etam. Ik heb hem expres nog een maat groter gekocht. Dus hij viel met 28 weken nog best groot. En nu? Hij is te klein