Laaaaaaaaaang geleden dat ik hier iets gepost heb, maar zie hier mijn buik van afgelopen zaterdag, 36w1d zwanger: Bekijk bijlage 156522 Oh...let niet op de tandpasta-spetters op de spiegel. Tijd voor een poetsbeurt
Mooie buik luca!! Het wordt zeker spannend! Ik en angie waren op dezelfde dag uitgerekend, dus het komt wel dichtbij
bedankt Nog 2 dagen en dan mag je gaan bevallen! Spannend hoor, we zullen nu langzaamaan wel steeds minder buikjes gaan zien en meer baby's
Ik hoop dat de kleine man snel komt, ben het nu al zat gelukkig mag het nu Mooie buik luca!! Ik moet er ook maar weer eens 1 maken, is al anderhalve week terug
bedankt Jaa nog maar een paar weekjes! Ik ben al zoo trots dat we het tot hier gehaald hebben ivm dreigende vroeggeboorte, en ik ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee hoor nu. Veel last van voorweeen en harde buiken, mijn vk is gister geweest en aangezien ik toch veel weeenactiviteit heb heeft ze me getoucheerd en heb al 1cm ontsluiting door de voorweeen. Heb dus goede hoop dat ik met 37 weekjes wel kan gaan bevallen Angela en Arjan, jij mag al! hopelijk komt ie snel
wat een geweldige buiken weer voorbij zien komen, en wooww die met het bellypaint ziet er top uit!! dit is mijn buikje met 33wkn, 4dgn