sooww.. das me een buikje zeg meid.. ik lees net dat je vliezen gisteravond zijn gebroken, op vaderdag ik wens je alvast veel succes met de bevalling meid!!
bedankt meiden!!!!ja echt gek dat ik die foto nog perse moest maken voor me gevoel en de volgende dag was ze er al hihi
@ Angela: Da's een flinke buik! Ik lees dat je vliezen de 19e zijn gebroken, dus je bent nu vast al bevallen . Mijn buik van vandaag, 38w4d zwanger: Bekijk bijlage 161310
Hi girls! Hier geen buikje even hoor, maar wilde jullie laten weten dat Angela inderdaad bevallen is van hun zoon Thijs
Aaah super dat je dat even laat weten en wat een leuke naam: Thijs.. Proficiaaaaaaat Angela met de geboorte van jullie zoon!!
meid, dit was je laatste buikfoto, want ik zie je dat je ondertussen bevallen bent: van harte gefeliciteeeeerd met jullie aanwinst!!
Bevallen dames gefeliciteerd! Angela; mag je trots op zijn! Wat een lekker hummeltje zeg! Ben jaloers hoor, wil nu ook niet meer wachten Ik zal zo nog even een buikfotootje maken, een van de laatste buiken lijkt het wel, zo stl is het hier geworden!
het wordt idd steeds stiller hier, maar wat een mooie wondertjes zijn er nu al gekomen.. nu de rest nog hier mijn buikfoto vandaag 36,6wkn