Leuke fto,s allemaal!,, Toe ik zwanger was vn mijn dochter zag je bij 5 maanden pas iets haha, ben echt zo mager mens!, maar nu begint al iets te groeien (ben nu 8 weken zwanger ong,) mag ik ook foto,s sturen van mijn borstn sturen die groeien het hardst haha jeeej Destiny word grote zus
Hey! Wat leuk om al jullie buikjes te zien! Ben er zelf net achter dat ik zwanger ben. Als alles klopt zou ik nu 7 weken zijn en eind jullie zijn uitgerekend. Heb me echo en me intake nog dus daarna weet ik meer... Groetjes!
Ik zal straks ook weer eens een foto maken... Ben benieuwd of je verschil ziet..Aangezien de vorige foto op 1 dag na pas twee weken geleden was.
nee en wil ik ook niet hebben ook word ik alleen maar onzeker van ik krijg toch al iedere 2 weken een controle van de vlk gewoon omdat ik zo onzeker ben en dan luisteren we ook steeds naar t hartje dus die 2 weken kan ik wel volhouden ik heb echt een fijne vlk ze doet t helemaal alleen en komt ook gewoon naar je thuis 2de controle hebben we lekker thuis
Mijn buikje met 9 weken, ons eerste wondertje na 2,5 jaar ellende en zo goed als onvruchtbaar verklaard toch nog op de natuurlijke manier...WAUW
Meiden, wat een mooie buikjes! vraagje, maken jullie de foto's sochtends of savonds? Bij mij valt nog weinig te zien voor mn gevoel, vriendlief gaat vanavond foto maken.. Savonds is mn buik meestal dikker als sochtends..bij jullieook?
ja buik is in de avond dikker maar ik maak t eigenlijk gewoon als ik wakker word of s'middags moet ook wel eerlijk zeggen dat ik erg last had van obstipatie en dan is je buik ook dikker nu ik een paar keer naar de wc ben geweest lijkt ie wel geslonken hihi
oeh wat een mooie buikjes vandaag erbij gezet leuuuuuuuuuuk!! begin met een smile deze topic telkens te openen en met een nog grote smile weer ervan af te gaan als men weer de buikjes heeft gepost..