Weer een buikfoto van mij! Met 7wk3d! Had alleen, zie ik nu pas, de band van min broekje wat lager moeten doen..Nu zie ik helemaal wat babybuikje is en wat een darmenbuik is
leuk zo al die buiken ik ga maar niet mee doen een grote blubber hahahaha nee doe ik jullie echt niet aan. bij fynn had ik met 20 weken echt al een enorme buik dus met 20 weken zel ik een foto plaatsen ok???
Wat een mooie buikjes staan hier al op! Ik kom over een tijdje ook meedoen, maar voorlopig is er nog niets te zien. Wij zijn voor het eerst zwanger, na 2,5 jaar, 6iui behandelingen, 1 ivf behandeling en 2 icsi behandelingen. Helamaal door het dolle heen dus en ik kan niet wachten tot mijn buikje gaat groeien. zodra er wat te zien is, maak ik een foto hoor! Liefs Saskia
Hey Saskia, Wat goed zeg ik weet PRECIES(zie onderschrift) wat je voelt. geniet er lekker van meisie. Liefs griekie
Hey Griekie, Ik had het gelezen ja, wat bijzonder dat je uiteindelijk met een dieet en een creme zwanger bent geworden. En wat een geluk dat je de ivf zo bent ontlopen! We genieten er zeker van. En straks als ik me niet meer de hele dag zo beroerd voel nog veel meer! Wat een wonder hè! Liefs Saskia
Oh ik breek even in...wat liefff al die buikjes! Zo leuk allemaal, gefeliciteerd! Hopelijk voor jullie geen superhete zomer dit keer..maar bevallen in juli is geweldig (wk-finale dag, ook geen probleem..hij was netjes op tijd en konden 's avonds met z'n 3en kijken!) Succes met jullie zwangerschappen!
liefffff je berichtje willet morgen komt mijn buik weerrrr ik merk dat t echt gegroeid is want mn darmen werken nu wel goed dus daardoor is ie niet dikker geworden hahaha
Hey meiden, wat grappig dat we al van die bolle buikjes hebben terwijl het onze eerste is he. Ik ben daar zoooooo blij mee mijn moeder was ook zo tenger net als ik en bij haar zag je het bijna niet dat ze zwanger was. Ik heb eergisteren een heel mooi zwart sexyplexie kerstjurkje gekocht die heeeeeeel strak zit hihi. Afgelopen week een wortelkanaalbehandeling gehad die al eerder een wortelkanaalbehandeling had gehad, bleek die tandrarts bekend te staan als oplichters en was het slecht uitgevoerd. Ik werd helemaal gek tijdens de behandeling het deed zo'n zeer heb vanaf maandag tot gisternacht niet geslapen, mag natuurlijk alleen maar paracetamol die maximaal een uur werkt. Maar gelukkig heb ik vannacht goed geslapen dus voel me een stuk beter. zo ff m'n verhaal kwijt Liefs en veel plezier voor degene die sinterklaas vieren. Griekie
Dag meiden, wat zijn er alweer een hoop mooie foto's bij! Ik had vorige week echt even geen zin om een foto te maken dus heb het gisteravond maar even gedaan. Hierbij mijn buikje met 7,1 wk: