hoi hoi, nog nooit hier gereageerd, wel meegelezen maar nu toch maar een foto van mij met 10+5 voel al aan al mijn broeken dat mijn buik (oftewel mijn darmen waarschijnlijk) behoorlijk gegroeid is.. Daarnaast valt me op dat mijn navel veel minder diep lijkt herkenbaar? groet! Emav
Ik ben ook een juli 2011 mama Vandaag ben ik 9 week en 3 dagen. Heb ook al een aardige buik!! Morgen heb ik weer een echo (mn 6e echo alweer) en als die ook goed is kom ik ook snel foto's showen!
wow angiebaby, jij hebt al een mooie bolle buik zeg! heb donderdag as de eerste echo, hopen dat alles goed is, daarna mag ik van mezelf eindelijk lekker gaan shoppen
dankjewelllllll oehhh spannendddd ja ik heb morgen de 2de echoooooo vind t zoooo spannend en als die ook weer goed is mag ik ook hierna wat kopen hihi
ik ga hier ook nog maar even spammen want ik zie weer allemaal mooie buikjes langskomen.. Ik wil ook zo'n mooie babybuik en een goeie echo!!!!!!!!!!!!! helaas voor beide nog even geduld
Wat een leuk topic, mijn oog valt er net pas op. Ik ben zelf 10 juli 2011 uitgerekend! En wat een mooie buikjes!
Hey Angie, Gaat jij buikje ook hoger en ietstjes puntiger zitten? Bij mij wel sinds deze week viel mij op. Ik zal straks weer even een buikfoto maken Liefs Griekie
Ik moet nog steeds een foto maken... Voige week hoorde ik dat ik een week langer zwanger ben. Nu 2 juli....Wordt waasrschijnlijk wel een juni kindje i.v.m. keizersnee.
jaaaa klopt helemaal t viel mij ook al op eerst waren t alleen darmen nu begint het echt te groeien ben er erg blij mee!!
Wat een mooie buikjes weer allemaal. Ik kan niet wachten tot die van mij wat gaat groeien. Geduld hebben maar weer... Het komt vanzelf..