Dank je!! Ben zo ontzettend trots op mijn buik!!! Ik kan al niet meer mn broeken aan dus dan maar aan de jurkjes totdat ik wat heb kunnen kopen... En stiekem heel blij zijn met alleen jurkjes dragen omdat je daar mn buik beter en beter in ziet *grijns* Normaal heb ik een best platte buik, niet uber afgetraind maar wel gewoon plat als ik sta... Nu zie je echt zo'n mooie bult... Ben zoooo trots!! Oh, dat had ik al gezegd he, hahaha!! En al weet ik dat ons kindje nu slechts 28,66 mm, dus 2,8 cm meet en daar mn buik niet van komt, maar door mn darmen... Maar dat maakt me niet minder verliefd op mn buik
Hallo aanstaande zomermoeders.. Vandaag ben ik 8 weken en 5 dagen zwanger,, al denken we dat ik al langer ben omdat ik al een flinke buik heb Bekijk bijlage 115124 Sorry voor de wazige foto.. Vrijdag hebben we om 12:00 uur de echo,, en dan hoop ik dat ze me kunnen zeggen hoever ik ben, want zo`n buik met 8 weken 5 dagen is toch wel erg toch??? is me eerste zwangerschap Liefs
Sta er echt van te kijken hoe sommige al echt een buikje hebben. Ik ben nu 11 weken en nog niks te zien. Enige wat tot nu toe zijn gegroeid zijn me borsten
Weer een nieuwe foto! Ik doe normaal om de twee weken maar ik ben nu iets vlugger, bij de VK ben ik 5 dagen vooruit gezet dus is iets meer als een weekje geleden dat ik de vorige foto heb gemaakt, maar goed.. Nu ben ik 9 weken en 6 dagen! ( moet heel eerlijk zeggen dat ik nog niet zo heel veel verschil zie....... )
Wat leuk zeg al deze buikjes!! Ik heb volgende week mn eerste echo en hoop dan wat meer duidelijkheid te krijgen hoeveel weken ik dan ben. Tot nu toe heb ik ook al een heel licht buikje , heb alleen nog geen foto gemaakt. Word dus vervolgt.. haha.
mooi hoor al die buikjes weer! Erg leuk om te zien! Ik sla deze week even over want mijn buik is gekrompen! Ik heb nu wel het idee dat het wat aan het veranderen is, dat de darmen wat aan het wegtrekken zijn en de 'echte' buik zich nu langzaam begint te ontwikkelen. Ik voel duidelijk dat het kindje links zit, en als ik in de spiegel kijk lijkt mijn buik aan die kant ook wel wat boller hihi geen idee of het klopt, nog 5 dagen en dan heb ik een echo
@ Angie: Meid wat een buik al. Leuk hoor! Bij mij nog niet zo heel veel te zien, maar ga van het weekend wel beginnen met foto's maken.
Mooie buikjes weer! Reza ik denk dat het je darmen zijn. Bij mij verschilt het met de dag, soms zelfs met dagdeel.
ja dat dacht ik zelf ook al. heb van nature al hele gevoelige darmen maar heb nooit geweten dat darmen zo kunnen opzetten, zeg!
wow mooie buikjes zeg!! ik zal straks ook even een foto maken Reza: hoeveelste kindje is dit voor jullie?
Het is de eerste voor ons en moet nog steeds erg aan het idee wennen hoor! was niet gepland maar zeer zeker gewenst!