Wat een prachtige buikjes al! Toen ik net wist dat ik zwanger was, had ik al een foto van mijn buik gemaakt en met 8 weken weer (die moet ik nog overzetten naar de PC). Echter, bij mij valt er nog steeds niet zoveel te zien. Ik kan ook nog prima mijn gewone broeken aan.
alweer mooie buikjes voorbij zien komen echt leuk!! hier even een paar dagen later dan gepland maar mn buikje is aanzienelijk ook aan het inkrimpen foto: 8wkn, 3dgn..
nou ik plaats m ookal vandaag mensen vragen ofdat t er echt geen 2 zijn....en sommige denken zelfs dat ik al 20 weken ben hihihi
@ Angie: Leuk man dat je al zo'n goed zichtbare buik hebt. Ik had bij de zwangerschap van Ayla ook een hele beschaafde buik, zelfs op het einde. Terwijl een vriendin van mij vanaf het begin van haar zwangerschap al heel snel een grote buik kreeg. Op het einde leek het wel of ze een skippybal had ingeslikt, LOL .
hahahhaa dankjewel nou als het zo doorgaat weet ik niet wat me te wachten staat hahaha ik voelo het gewoon groeien mn buik jeukt ook erg dus moet goed insmeren nu heb vandaag ook echt groeipijn das niet fijn
weer een boel leuke buikjes gezien aangezien we drukke dagen tegenmoed gaan, wilde ik nu alvast maar even mijn 'week' foto neerzetten hahaha.. trouwens angie: wowie wat een heerlijke buik al meis.. mijn foto: 8weken, 6dagen
Mooie buik, nouvy! Idd slim idee om foto te maken voor de feestdagen dan komt die van mij vrijdag ben benieuwd of er verschil in zit!
dankje wel girls!! ik wil alleen nog niet in de zwangerschapsbroeken, maar mijn broeken krijg ik niet eens meer dicht, rits sluiting blijft op de helft steken dus na de feestdagen maar eens shoppen
Nou, ik kan me voorstellen dat je je broeken niet meer dicht krijgt. Mijn buik is kleiner dan die van jou en die van mij zitten al niet meer lekker, 1 broek gaat ook al wat lastig dicht.
ik was idd net je foto aan het opzoeken, maar het begint toch ook al goed zichtbaar bij jou te worden hé ik ben benieuwd na je volgende foto
Ja, je begint het al wel wat te zien idd, maar ik moet wel zeggen dat het gedeeltelijk ook nog een buikje is die na de zwangerschap van mijn dochter (8 maanden) niet genoeg tijd heeft gehad om weer helemaal strak te worden...