Help Ik voel me de laatste dagen zo beroerd. Misselijk en hoofdpijn Nu is het zo dat ik een spiraal heb. 2 kinderen van 2, en 3 En de vader van mijn kinderen vreemdgegaan is en nu een ander heeft Ik heb nu een relatie van ong. 1,5 jaar Maar ik vrees t ergste nu, sorry hiervoor Kan iemand mee kijken? Streepje kwam vrijwel direct Liefs...
op de eerste foto lijk ik een streepje te zien.. maar door je spiraal zal het weinig overlevingskans hebben
Ik lijk op de onderste iets vaags te zien, maar kan de kleur niet beoordelen. Even over 2 dagen opnieuw testen. Succes
Ja hij is in echt echt duidelijker hoor 😊 En een roze streepje Ja het is dezelfde test.. Ik heb nu geen testen meer
Ik zie wel wat hoor, zonder al te veel turen. Maar hij is nog wel licht inderdaad. Ik ben benieuwd wat een test over een paar dagen zou zeggen...
Ik zie op de eerste wel wat de 2de niet zo maar als je spiraaltje hebt zou ik voor de zekerheid morge nog eens testen als het streepje oploopt en even naar de dokter bellen hoe en wat met het spiraaltje
Dank je ☺️ Ik ga straks maar testen halen en goed nadenken Anders moet de spiraal eruit denk ik?!