een vriendin van mij is 21 weken zwanger en daaraan zie je echt nog niet dat ze zwanger is. het verschilt per persoon gewoon
Vergeleken met buiken hier op het foto album is mijn buik wel veel kleiner. Groeispurt zit volgens mij tussen de 15 en 18 weken en de 22 en 29 weken zo ongeveer. Maar goed, bij de meeste mensen kun je het zonder jas wel eerder zien geloof ik. Mijn VK was er juist gebrand op dat ik afgelopen week wel iets aangekomen was ook, want anders was het niet gezond..
ik was met 35 weken bij een dermatoloog en die zei: goh ik zie dat je zwanger bent? hoelang al? ik zei 35 weken. nou ze keek ongeveer zo ( had ook een kleine buik en er ligt nu echt een gezonde meid in de kinderwagenbak te slapen hier
Heeft ook wel voordelen denk ik, een klein buikje Ben benieuwd hoe die van mij word, nu bijna 18 weken en nog niet echt veel te zien.
Oké, nou die groeispurt was er bij mij toen echt nog niet hoor . Ja een beetje een bolletje, maar thats it. En als ik buikfoto's zie van meiden om me heen van rond de 20 weken, zie ik ook nog weinig behalve een kleine bolling. Niet teveel zorgen maken hoor!
@Gentle, Ik ben tot 23 weken helemaal niets aangekomen. En mijn buik was bijna zo plat als een dubbeltje. Maar alles groeide goed en over het niet aankomen zei de vk dat dat vaker voorkwam. Het is helemaal niet erg. Het betekent alleen dat je zelf waarschijnlijk meer van je reserves eet, waardoor je ietwat vermoeid kan raken. En in mijn omgeving zag ik vrij weinig echt grote buiken met 18 weken. Dus ik denk dat je je niet druk hoeft te maken. Gewoon genieten.