hoe hebben jullie of gaan jullie het doen. als je denkt van ik ben zwanger en ga dus zo test doen. doen jullie met je man/vriend als die er is en er bij zit of doe je het alleen en geef je de test later?? met iets erbij ??
dat ligt eraan ook wat jou mannetje graag wilt de mijne wil er heel graag bij zijn als ik ga testen dit is heel persoonlijk denk ik
ja dat is heel persoonlijk. ik wil het zelf gewoon in mijn eentje doen omdat ik leon wil verassen. ik wil dan de test mooi inpakken en deze aan hem geven. maar als het moment daar is kan het goed zijn dat ik hem huilend opbel ofzo hahaha
weet het ook nog niet hoe ik het wil doen het is wel leuk als je als een verrassing doet zeg maar net wat kimkivits zegt in pakken dus daarom wil ik ff weten hoe jullie gedaan hebben of gaan doen als ik het vragen mag
Ik had de test alleen gedaan omdat ik niet meer kon wachten. Positief! Joepie! Ik ben gelijk naar de winkel gescheurd om een hele lekkere lunch samen te stellen om hem eens lekker te verwennen. Ook heb ik een boek gekocht: 'Een beetje zwanger/ handboek voor vaders'. Tafel mooi gedekt, lekkere broodjes gemaakt met als excuus dat ik gisteravond zo kortaf had gedaan. (ik verzon maar wat). Na het eten gaf ik het kadootje. Toen hij het boek uitpakte zei hij: "o, da's alvast handig voor straks'". Ik vroeg nog: "Valt het kwartje niet?" "kwartje?", vraagt hij nog...."Welk kwartje zou er moeten vallen dan?".... (zucht...mannen....) Ik gaf hem even bedenktijd, waarna plotseling zijn ogen zo groot werden als basketballen, hahaha! We hebben samen wel even lekker zitten huilen van blijdschap, hoor!
Mijn mannetje logt minimaal 1x per dag in op zijn computer. Ik ga denk ik als ik zwanger ben een foto van de test maken en deze als bureablad instellen. Kijken hoelang het duurt eer hij het doorheeft Hij heeft weleens gezegd dat hij er graag bij wil zijn als ik test, maar ik vind het verassingseffect leuker.
Het ligt eraan hoe zijn karakter ook is. Mijn man is daar niet van. Hij wist het altijd van tevoren. hahahaha.
de eerste 2 testen hebben we samen gedaan de test van Caitlin heb ik alleen gedaan en hem toen hij thuis kwam het boekje gegeven hoera ik wordt papa ik was namelijk de 6 weken en 1 dag al voorbij waarbij de eerste 2 eindigde in een MK ik durfde te geloven dat het bleef zitten toen, en dat bleef ze ook
idem hier! ging ie ook nog vragen na uitgebreid de beschrijving in de auto te hebben gelezen:......hoeveel strepen moesten er nou staan? 1 of 2? grrrrrrrr... gelukkig stonden er twee \/ spannende hoor dat je zo gaat testen! succes!
Ik had verteld dat ik ging testen 's ochtends vroeg... (kon niet slapen, tuurlijk) Dus al 5:30 getest. Naar boven gegaan waar mannetje half slaapdronken lag te wachten. Tuurlijk in tranen, hij is positief Hij: maar liefje, hoef je toch niet te huilen, dat willen we toch
we hebben samen de test afgelezen kwilde hem er toch bij betrekken want willen allebei graag dat ik zwanger werd
Wil niet ongeinteresseerd overkomen, maar: Hier zijn al zo veel nieuwe topics van geweest... Even zoeken en dan daar posten, lijkt me een goed idee aangezien ze het hier een beetje 'schoon' willen houden! Heb deze vraag namelijk al heel vaak gelezen... Gr. Niki
Sorry, had niet gezien dat Deb ook had gepost, dan zal het wel niet erg zijn... Anders had zij er wel iets over gezegd, denk ik zo...
ik dacht van vraag ff deze vraag omdat er misschien nieuwe mesnen bij zijn gekomen die het willen vertellen
Ja, maar als je het opzoekt en daar dan weer post dan komt je berichtje weer bovenaan te staan zodat nieuwe mensen het ook weer zien en als ze dan iets willen antwoorden dan doen ze dat toch wel... maar mij maakt 't niks uit, hoor... Ik dacht alleen even mee...
leuke reacties nee nog niet getest weet ook nog niet of ik zwanger zal zijn geen gevoel zeg maar. heb mijn spiraaltje er uit laten halen 5 á 6 weken geleden maar nog geen ongi gehad. wel 4 dagen daarna 1 dag lichte bloed verlies en hevige pijn gehad.
bij ons was de romantiek van samen testen er na zo'n lange tijd en veel nega-testen er wel af, dus ikke ging smorgens testen, met een gevoel van "zal toch wel niet" maar toen was het dus wel. ben wel meteen na beneden gevlogen en heb die test onder ze neus geduwt.