hoi trees wens je het allerbeste toe en duim voor jullie.... de echo vandaag was al goed op na de volgende goede echo heel veel succes
Trees, wat fijn om te lezen dat de echo goed was!! Ook ik heb hier een goed gevoel bij!! Een zenuwslopende week zal het worden. Ik denk aan je!!! Het moet gewoon goed gaan!!!!!!! Liefs!
Hoi Trees, Fijn dat de echo van vandaag helemaal volgens t boekje was! Hopelijk volgende week ook weer volgens t boekje. Ik blijf nog 8 maanden doorduimen, hoor! Liefs emmalotte duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Wat een fijn nieuws! Nu volgende week nog beter nieuws, daar duimen we voor en hopen we op. Plakkerdeplak zou ik zeggen.
Trees, top dat het tot zo ver in ieder geval goed gaat. Ik hoop dat alle voorzorgsmaatregelen en extra pillen nou eindelijk eens hun vruchten af gaan werpen. Succes met de week doorkomen. *kus* Ik denk aan jullie, Drew
Ik kom alweer goed nieuws melden! Ik heb mijn bloeduitslag al binnen en mijn HCG is in acht dagen gestegen van 669 naar 11.224. Dat is om de dag een verdubbeling en dat is in dit stadium perfect! Mijn progesteron is licht gedaald (wat een beetje vreemd is gezien de hoge hcg-waarde), maar dat vang ik op met de progesteronbollen en dan moet het geen probleem vormen. Ik kom de dag in ieder geval weer goed door
Ha, geweldig! Doen die bolletjes toch hun werk Geeft je vast weer wat extra vertrouwen voor dit weekje wachten!
Ik stop ze er inderdaad niet voor niks in . Ik zie in jouw onderschrift dat je het ook gebruikt? Mag ik vragen waarvoor?
Wow goed nieuws, prachtige HCG waarde. Tis een beetje een kliederboel he die boletjes, maar voor een goed doel. Ik blijf duimen. (vooral achter de schermen). Liefs Zora
Lief van je. Ik volg jou ook 'stiekem' op het forum en jij kunt ook wel wat duimerij gebruiken! Over kliederboel gesproken. Ik grap weleens dat ik wel Tenaladies mag aanschaffen om de bollenprut op te vangen . Hihi, maar alles voor het goede doel (al moet ik er het tiendubbele instoppen, als het maar helpt!).
Wauw Trees wat een goed nieuws zeg!!!! Wat ontzettend fijn dat je deze arts hebt gevonden.. Ik blijf voor je duimen!!! Liefs
Fijne wonderbollen! Ik ben de enige op dit forum die ze slikt (200mg)en niet schiet, geloof ik. Ik slik ze om mijn LF te verlengen, vooral onder het mom 'baat het niet dan schaadt het niet'. Werkte 1e keer meteen, lf 3 dagen langer. Heb jij er nog bijwerkingen van (kwark ofzo )? Of vallen die in het niet bij je (mega-hoge!) Hcg-tjes?
Ik gebruik ze onder hetzelfde mom, maar nu blijk ik er toch voornamelijk baad bij te hebben. Fijn dat het jou ook helpt! Ik heb inderdaad de schietversie (geleverd met schietpistooltje ), zo lust ik tegenwoordog absoluut geen kwark meer. Ik heb er rare associaties van gekregen . Ik weet verder alleen niet wat bijwerkingen zijn van de bollen en wat bij de zwangerschap hoort. Ik heb het idee dat ik er toch wat labieler door wordt?!