trees wauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwww wat mooi je hcg waarde. echt super hoor. ik kijk iedere dag ff naar je topic,om te kijken of je mooie banner er nog staat. ben altijd blij om die te zien. we duimen weer verder.
Hoi Trees, Hier ook nog een keer: GEFELICITEERD! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Ik zie dat je het vruchtzakje al op de echo hebt gezien! Fijn, ga zo door. Over ruim 8 maanden een mooi, gezond wondertje in je armen, dat is waar ik voor duim.
Meid wat super dat het zo goed gaat!!! Jullie verdienen een prachtig mooie gezonde beeb!! Hopelijk kun je langzaam aan al gaan genieten van deze zwangerschap! Veel succes de komende tijd!
Vandaag 6 weken! Dit is het punt dat het vaak slechter gaat. Kwaaltjes die minder werden, echo's met achterstand of geen kloppende hartje. Dit vind ik zelf ook de meest rottigste tijd om door te komen.
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Angstige periode dit, omdat je weet dat het hiervoor rond dit punt telkens mis ging. Ik ga MEGA MEGA hard voor je duimen en hopen dat alles goed gaat. Met die mooie HCG-waardes ziet het er wel heel positief uit.
Lieve Trees, Ik kan me voorstellen dat dit de rotste periode is... Ik duim mega hard voor een mooie echo de 18e. Heel veel succes met afwachten, en als je even je verhaal kwijt moet, je weet ons te vinden!!!! *kus*
Trees, Van alle mensen op de site gun ik jou het allermeest een gezonde baby!! Hoop dat het dit keer echt goed zal gaan. Liefs, mamaT