Acht keer is misschien wel scheepsrecht..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Trees, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    We slepen je er doorheen Trees!!!! xx

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Zo herkenbaar.............ik weet dat het niet uit maakt,wat ik nu zeg.Daarom wil ik je alleen veel kracht toewensen om de komende periode door te komen.Je kan het!Voor je het weet zit je aan die 12 weken.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ooohh Trees , wordt idd extra spannend nu , maar mega plakbeep moet nu blijven zitten !!!! Ik denk een je !!!!!!!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lieve Trees...

Je banner staat nog mooi te stralen... ik herken t wel dat deze week zo slopend kan zijn.. bijna de tweed echo.. en dan een mooi kloppend hartje.. WEDDEN!!!!.. DIT KEER GAAT T GOED..

Oh wat gaan we met z'n allen een feestje vieren als jij de 12 wk voorbij bent..!!!... en dan doen we het na de geboorte nog een keertje dunnetjes over!!!..

heb er gewoon kippenvel van.....

Liefs mij

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik blijf doorduimen voor die plakbeeb Trees. Ik kan me voorstellen dat dit echt superzwaar is, die spanning rond deze tijd.

liefs

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    daar gaan we voor!!

7. Trees

Trees Niet meer actief

Wat een lieve schatten zijn jullie :)!

Op 26 december is de 12-weken grens. Dat wordt hopelijk dubbel kerstfeest ;)

8. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Oh wat spannend voor je zeg. Veel sterkte!
    En ik blijf duim duim duimen voor je!

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi trees..

Je onderschrift was me al eens eerder opgevallen en nu ik een zwanger banner zag wilde ik je toch ff laten weten dat ook ik heel hard meeduim!

10. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    #250 Joehoe, 14 nov 2009
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
    Hoi Trees,

Ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk het is... Ik leef onwijs met je mee en steek regelmatig kaarsjes voor je aan!
    Het komt goed, ik voel het!!

Dikke knuffel

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ook hier wordt flink geduimt!!! zet hem op meid...zoals al eerder gezegt, we slepen je hier er wel door heen!!!

liefs

12. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Trees,

Hoe voel je je?

*kus*

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Trees wat lees ik nu?? GEWELDIG NIEUWS!!!

GEFELCITEERD MEID!!!

Ik duim dat dit beepje lekker blijft plakken de komende 8 maanden!!

liefs

14. Trees

Trees Niet meer actief

Argh wat een rotdag vandaag. Ik zit werkelijk elk symptoompje wat ik heb te vergelijken met de dagen ervoor en me toch al niet vrolijke bui, wordt daar niet beter van. Ik probeer het allemaal zoveel mogelijk te negeren, maar vandaag zijn denk ik de batterijen van de negeermodus even zoek.
    Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit goed zal gaan. Het is te onwerkelijk en voelt te onmogelijk. Nog een paar dagen wachten en dan weten we hoe of wat.

Liefs Trees (die dankbaar gebruik maakt van het aanbod om hier van zich af te zeuren :))

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Niet zo gek dat je veel vergelijkt en dat je je haast niet voor kunt stellen dat het nu wel goed gaat. En een rotdag mag best, het is voor jou alleen niet zo leuk :(
    Kop op, je bent hartstikke zwanger en ik duim nog steeds erg hard dat het zo blijft :)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik duim ook mee , maar snap dat je onzeker bent door al die andere keren :(
    komt goed meid ! , niet te druk maken :)

x

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zeur gerust lekker van je af meis!

Ik snap dat gevoel helemaal.. op een gegeven moment wil je ergens niet meer op hopen of in geloven dat t echt zo mooi is, omdat je bang bent weer een teleurstelling te krijgen..

Al weet ik natuurlijk niet hoe t voelt om zoveel vlindertjes te verliezen en dat kan niet anders dan verschrikkelijk zijn!

Sterkte ermee en nog een paar daagjes dan weet je wat.. we hopen allemaal mee dat je gewoon als sinterklaaskadootje goed nieuws krijgt!! ;)

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lieve trees

Allereerst van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!echt helemaal toppie.
    en dat je ff in een dipje zit is heel normaal hoor gezien jouw situatie, ik heb 2 miskramen gehad en had nu deze zwangerschap ook af en toe zoiets van het zal ook nu wel weer mis gaan, en waarom zou t nu ineens wel goed gaan, maar meid kijk naar mij, het gaat nog steeds prima met mij en me baby, ik heb gelukkig niet zoveel vlindertjes als jouw gehad, en t lijkt me ook echt ontzettend moelijk maar blijf positief hoor!!!ben echt heeel benieuwd naar je volgende echo!!!!
    Misschien een stomme vraag maar wat is het langste wat je zwanger bent geweest?anders kun je misschien eerste die datum als grens aanhouden om naartoe te leven, en vanaf die grens ga je weer naar de 12 weken, tenzij je al eens langer als 12 weken zwanger bent geweest, dan werkt t natuurlijk niet haha.
    nou goed duim heeeeel hard voor je!!!!!

xxx

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieve Trees, zeur maar een eind weg hoor meis als dat een beetje oplucht! Ik kom met plezier iedere dag even kijken hoe het met je gaat en of je nog wat te zeuren hebt;)
    Ik blijf voor je duimen en kan me goed voorstellen dat je pas wat geruster kan zijn als die onzekere periode achter de rug is.
    De kaarsjes branden hier ook voor jou!
    Lieverd, mopper, zeur en lucht je hart en we zijn hier voor je!
    Dikke knuffel

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Amen op wat BB10 zegt!

Met wat jij al achter de rug hebt is het geen wonder dat je bijna niet durft te hopen dat het dit keer wel goed gaat.

We duimen en kaarsen-branden je er doorheen :)

Deel Deze Pagina