Acht keer is misschien wel scheepsrecht..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Trees, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nog 2 dagen meid! Het zal niet meevallen die dagen door te komen, maar ik weet zeker dat jij een hele mooie echo zult krijgen! Probeer niet te veel te vergelijken, al zal je dat onbewust toch wel doen. Vooral omdat je nog niet eerder zo lang/langer zwanger bent geweest (geloof ik toch?)

Hoe is je mannetje er onder?

Ik hou de boel in de gaten hier,
    Liefs Cyntje78

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ooh Trees het is ook zo spannend , de volgende echo is zo belangrijk ..En je angst is zo logisch en herkenbaar , moet je mij zien ik heb het nu zelfs nog , als ik de volgende keer maar een hartje hoor en dan weet ik tenminste dat het bij ons ook wel goed kan gaan , en als je dan ziet wat jullie al allemaal hebben meegemaakt , ik zou zeven kleuren str*nt scheiten !!!.................Mijn kaarsjes gaan zeker weer voor je branden , hele dikke kknuufffeeeellllll

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoop dat je je vandaag wat beter voelt...
    Ooow kan me zo goed je angst voorstellen...

4. Trees

Trees Niet meer actief

Fijn dat ik hier van me af mag zeuren! En dat niemand roept dat ik moet genieten?! Alsof deze angst genieten is... :(.

Ik heb gisterenavond even een flink potje van me af zitten brullen in de armen van lief en voelde me toen weer wat beter. Ik merk wel dat ik erg gespannen ben en dat ik momenteel non-stop per dag aan de aankomende echo denk. Dit wordt de vijfde keer dat ik op dit termijn ben en dat ik geen bloedverlies heb. De vorige vier keren kwamen we er pas op de echo achter dat er geen hartactie was of dat het hartje te traag klopte. Ik weet daarom dat geen bloedverlies helemaal niks zegt.

Nog twee nachten slapen en gelukkig hebben we woensdag om 8.00 al de echo. Het is een uur rijden naar de privekliniek, dus ik mag vroeg op en lekker duf zijn in de auto. Scheelt allemaal weer wachten.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nee genieten , dat is het nu nog helemaal niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerst maar eens zien deze echo goed door te komen en als we dan over die 12 weken heen zijn , dan zul je misschien alvast een heel klein beetje kunnen gaan genieten.....................

dikke kknnuuuuufffff

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik kan me voorstellen dat je nu niet kan en durft te genieten. Hoeft ook niet, leef eerst maar toe naar de echo. En dan weer naar de volgende echo. Je merkt vanzelf wel waarneer je wel durft te genieten. Ik duim nog steeds.

Liefs Nynke

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Veel sterkte voor en tijdens de echo en ik hoop op een prachtig kloppende hartje!

En ja, je mag hier zeuren en al je angsten ventileren, want je hebt al zoveel meegemaakt. Gelukkig heb je nu wel medicatie!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
  9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pffff, wat spannend ook! Vooral omdat je al zo vaak diep teleurgesteld werd bij de echo. Wat moet jij een angst hebben, dat is onvoorstelbaar, brrrr...
    En heel logisch dat je nu nog niet kunt genieten.
    Heb je ook al een keer een goede echo gehad of was het telkens voor of op de echo mis?

10. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Trees, ik hoop zo dat het knipperlichtje prachtig zal knipperen en dit echt mag lukken!!!

dikke knuff!

11. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Trees, ik begrijp dat het echt vreselijk moeilijk is in deze onzekerheid te leven...ik hoop dat jullie woensdag een prachtig kloppend hartje mogen zien en dat het genieten voor jullie eindelijk kan beginnen.

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ow meid, ik 'lees' al regelmatig je verhaal....wat moet dit ongelofelijk spannend zijn... Ik leef met je mee en ga héél hard duimen dat je woensdagochtend een hartje ziet kloppen! Lekker uithuilen hoor, dat genieten komt vanzelf wel als je daaraan toe bent, heel logisch dat je daar nu nog helemaal niet aan denkt!

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Aaargh spannend! Ik leef met je mee en ik hoop op een heeeeel mooi kloppend hartje woensdag!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Trees, ik duim voor je !!!!!!

15. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    duim duim duim ...

meid wat moet dit lange wachten een hel voor je zijn, heel veel suc6 en lucht je hart maar lekker hier!
    Hoop voor je dat t snel woe 8.00 is en jullie een mooie echo hebben.
    Ik denk aan je! Liefs

duim duim duim ...

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    treeslief, mijn schommeldin...
    ik duim en kaars en glitter voor jou en voor treesbeebje...
    het moet moet moet babyrecht worden deze x!

smAk

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wauw! duim duim duim!!!! Jij hebt dit verdient als geen ander!

18. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Heyyy meiss..

Als het goed is hoor je nu het kloppend hartje...
    Heel veel succes, wij zijn hier allemaal hard voor je aan het duimen...
    Wij hopen straks op positief nieuws!!!

Alicia

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Desteny: de echo is morgen.;)

Lieve Trees, heel veel sterkte de komende dagen. Wat is het toch slopend om te moeten wachten. Ik blijf duimen en hopen. Want hoop doet leven.

Liefs Nynke

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nog 1 dagje Trees! *duim, duim, duim*

Liefs Cyntje78

Deel Deze Pagina