pfff nog een dag en een nacht wachten en dan is het zover... ooo wat is het zenuwslopend! ik hoop zo ontzettend dat je een mooi hartje zult zien morgen! sterkte met de laatste uurtjes tot deze echo! ik duim voor je en denk aan je!
Lieve Trees, We denken aan je morgen meid! Wat zal het spannend voor je zijn! Hopelijk kom je de nacht goed door....ga vanavond iets leuks doen om jezelf te verwennen! Met al die duimers morgen komt het vast allemaal goed. Laat je vlug iets weten? Liefs.
Je weet het net, je deed een test Je voelt nog niets, je voelt je best Maar toch groeit er iets bij je binnen Ontstaan na een avondje elkaar beminnen Je zou het van de daken willen gillen Maar onzekerheid doet je nog verstillen Want er is nog zoveel wat er mis kan gaan En dan wil je niet in de belangstelling staan Stil genieten van het wonder dat in je groeit En niemand die zich nog met jou bemoeit Over een poosje zal ik het iedereen vertellen Dan zal ik mijn vrienden wel bellen Maar nu is dat gevoel alleen voor mij En voor mijn mannetje aan mijn zij (geniet van deze zwangerschap) liefs esther
Nog 1 nachtje slapen! Ik duim ontzettend hard voor jullie en hoop dat jullie morgen een heel sterk hartje zullen horen!
@Momhairy: wat mooi. @Trees: nogmaals heel heel succes morgen. Ik hoop op een goede echo en dat er daarna nog veel goede echo's mogen volgen. En genieten, dat doe jij waarneer jij er aan toe bent. Liefs Nynke
Lieve Trees, nog 1 (slapeloos) nachtje... spannend. Hoop je morgen weer hier te zien met goed nieuws! Ik zal me suf duimen, ben alvast begonnen *duim*duim*duim*
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM Maar ik ben ervan overtuigd dat je een mooie galop te horen krijgt hoor