Zit hiet met tranen in mijn ogen.... Wat onwijs goed!!!! Op naar de volgende geweldig goede echo Bekijk bijlage 29540
Dank jullie wel! Ik ben zo hyper! Dat dit gewoon in mijn buik zit. Ik ben gewoon echt zwanger!! Dit was het mooiste nieuws wat we ooit hebben gehad en zelfs treesman zag ik traantjes wegpinken!
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh , tranen stromen over mijn wangen en dit keer gelukkig van blijdschap !!!!!!!!!!!!!! wanneer mag je weer gluren ???? Hoera voor de plakbeep !!!!!!!!!!
wow wat een super goed nieuws zeg het begin is er meid en nu op naar een gezond beebje over 7 maandjes ik duim nog steeds voor je dat het helemaal goed blijft gaan.
Wouw. Trees! Wat een onwijs goed nieuws. Dit is een heeeeeeel mooi begin!!! Ik blijf voor je duimen!!!!! Ik ben zzoooo blij voor je!! Super!!! Je bent zwangerrrr!!!! Probeer je nu een beetje te genieten Trees? Al is het maar een beetje....
Heb dit forum helemaal gevolgd en heel heel hard mee geduimd. Wat een ontzettend mooi nieuws!!! Kan me voorstellen dat jullie even traantje moesten wegpinken!! Gefeliciteerd ook voor je man natuurlijk en geniet ervan. Op naar volgende week woensdag!!! Liefs Lara
Trees en man, van harte gefeliciteerd. Super dat jullie een hartje hebben gezien. Ik lees deze topic met veel spanning mee, je bent een sterke vrouw! Ik zal voor je blijven duimen en kaarsjes branden. Helemaal super!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaa Treesje wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had tranen in mijn ogen bij het lezen van je bericht. Oh meisje je moet eens weten hoe ik dit jou en je man gun. Wat een fantastisch bericht. Echt ik weet van blijdschap niet wat ik moet zeggen!!! Echt in 1 woord geweldig. Dit gaat de mooiste plakbeeb ooit worden!
Trees wat een fantastisch nieuws had even een brok in mijn keel het is jullie zo gegunt, hoop dat de plakbeeb lekker 7,5 maand warm blijft zitten, op naar de volgende echo!
TREES, ik zit hier met tranen in mijn ogen van blijdschap voor jou en treesman !!!!!!!!!!!!! Ik gun jullie een prachtbaby en een prachtige zwangerschap, op naar de volgende echo.... Blijf voor je duimen!!!!