Geweldig Trees en Treesman. Super nieuws!! Kan wel begrijpen dat je huilt van geluk. Gefeliciteerd meid!! Beebje hou je goed vast he!!!!
Trees, supergaaf. Ik was afgelopen dagen gewoon zenuwachtig voor jullie. En nu kippenvel all over. Eindelijk eens goed nieuws voor jullie. Wat moeten jullie nu even gelukkig zijn zeg. Ik hoop dat het geluk nog even een maandje of 7-8 aan jullie kant staat, dit is in ieder geval een mooi begin. Dikke kus, Drew
SUPERRRR!!!!!!!!!! Wouw Trees en Treesman!! Jullie zijn goed op weg!!! Gefeliciteerd!! Liefs Cyntje78
hier een brok in mn keel geweldig meid! gefeli met jullie dappere, sterke knipperlichtje!!! Jullie plakbeeb!!!!!! op naar de volgende mijlpaal
Wat een goed nieuws, Trees!! Was dit voor het eerst met plakpillen? Zou dit dan de truc zijn? Ik hoop het zo! Loop ik heel erg op de zaken vooruit als ik dan alvast ga duimen dat er nog een tweede kleintje komt
Oooh, wat fijn!!!! Super voor jullie! Het is jullie gegund! Hoop dat je nu al wat kunt gaan genieten!!
ZOOOOOOOOOOOO WAT GOED!!!!!! Zit hier met tranen in mijn ogen en ik ken je niet eens maar heb je gevolgd hier en ben zoooooo blij voor jullie!! Lekker huilen meid, laat die gelukstranen maar aan IEDEREEN zien!! Ik gun het jullie zo van harte, proficiat!!!
Wat een heerlijk nieuws, gewoon een echt mooi knipperlichtje! Het is jullie zoooooo ontzettend gegund!
WOW !!! Wat n super goed nieuws. Ben zooooo blij voor jullie! Weer een stapje verder richting het einddoel. Op naar de volgende goede echo. Liefs emmalotte, die blijft doorduimen...
Ik kon de hele ochtend gewoon niet op internet. Maar nu lees ik dan super goed nieuws. Trees wat fantastisch. Weer een stapje verder. Zo kom je met kleine stapjes gewoon bij je einddoel. Een mooie Treesbeeb over 7,5 maand. Durf je inmiddels een heel, heel klein beetje te genieten? Liefs Nynke die gewoon door blijft duimen.