hey meid, Heb al langer je topics gelezen en wil je Feliciteren! Super dat alles goed gaat en hoop zo voor jullie dat jullie volgend jaar jullie kleintje in de armen mogen houden! Zal duimen voor jullie. Na al die tegenslagen hebben jullie het echt verdiend!
hey trees. wat super mooi. ik heb gewoon kippevel hier. ben echt super blij voor jullie. op naar de volgende echo. we blijven duimen hoor.
Lieve Trees en Treesman! WOW wat een super goed nieuws zeg!!GEFELICITEERD!! Kreeg echt kippenvel!! Ben zo blij voor jullie!!
Wat super, Trees, ik heb nog veel aan je gedacht vandaag. Kan me voorstellen dat je moest huilen van geluk en opluchting. Het is je zó gegund!!! Heerlijk, hoor. Fijn dat dr. V. zegt dat jullie een goede kans maken. Ik was trouwens vandaag ook in Wirdum voor een IUI, die onverwacht vroeg viel.
Hey Trees, Wat een goed nieuws, wat zal het een opluchting zijn voor jullie! In ieder geval weer een stap gezet... nu vol goede moed door de komende weken! Geniet van het moment. Dikke kus
TREEEEEEEEEEES! wat een geweldig nieuws!! Deze week was rot om te wachten, maar jippie wat was dat het waard he???? De beeb gaat het redden hoor!!!! JIPPIE!!! *danst nog wat in het rond*
voor Trees!! en Treesman en natuurlijk voor Treesbaby, want die gaat het helemaal volhouden deze 9 maanden!!! WAUW wat ben ik blij voor jullie, de tranen biggelen over mn wangen, wat moet jij dan wel niet voelen, oooooow geweldig gewoon! en volgende week weer kijken... Bekijk bijlage 29917
wow Trees, lees het nu pas...! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD met dat mooie knipperende lichtje in je buik. Wat een geweldig mooi nieuws!
Meiden onwijs bedankt voor alle mooie gedichtjes, plaatjes, brandende kaarsjes en felicitaties. Wat fijn dat ons knipperlichtje nu al voor zoveel beroering kan zorgen . Het is nog steeds erg onwerkelijk en ik probeer wel in mijn achterhoofd te houden dat we er nog lang niet zijn. Ik moet een eventuele klap wel weer kunnen opvangen en ik weet uit ervaring dat het niet goedkomt als ik me er nu al dromen zou verliezen. Ik geniet wel ontzettend van het moment en van het beeld met dat knipperende lichtje. Het was zo mooi om te zien dat er op dat moment echt wat leefde in mijn buik. Het idee dat het een hartje was dat is ontstaan uit mij en Treesman vind ik prachtig. Genieten van een eventuele toekomst met een treesbeeb doen we nog even niet. Dat is nog te eng en te ver weg. Als we de eerste drie maanden voorbij zijn is er nog genoeg tijd om echt te dromen en plannetjes te maken .