Hai, Het zaadje en het eitje kunnen elkaar wel goed vinden maar het blijven 'plakken' moet nu toch echt een keer goed gaan..................8x is scheepsrecht. Bij mij was het precies andersom in 2,5 jaar heeft 1 keer een zaadje het eitje kunnen vinden en is gelukkig meteen goed blijven plakken. Heel veel succes en net zoals de rest duim je voor je mee! Veel liefs Nataly
Lieve Trees, Je kent mij niet - maar via Klingel - weet ik van jouw bestaan. Niet alleen jouw bestaan, maar ook jouw verliezen, strubbelingen en moeilijkheden. Ik vind het prachtig om te lezen dat je weer zwanger bent en zal heel hard voor je gaan duimen dat de 8ste keer inderdaad scheeprecht is! *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*
gefeliciteerd!!!! Ik hoop voor je dat deze zwangerschap wel mag uitlopen op een hele mooie baby over 8 maanden.
Lieve Trees, Ik ga MEGAhard voor jullie duimen!!!! *treesbeeb, plak maar goed vast aan mama!!* Ik wens je alle kracht toe om de spanningen van de komende tijd goed door te komen. We gaan voor 8 is scheepsrecht!!!! Liefs, Nen
Wow wat een berichten in een paar uur tijd! Echt hartverwarmend al jullie berichten. Dank jullie wel voor al het geduim
Lieve Trees en man.. Ik ga ook heeeeeeeeeeeeeeel hard meeduimen!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!ik hoop heel hard mee dat 8 keer scheepsrecht is! Liefs
Ook ik ken je verhaal en heeft mij altijd ontzettend aangegrepen.... HEEL VEEL sterkte succes en SUPERVEEL babylijm!!!!! Ik blijf je zeker volgen! Liefs, DeeLighT