Trees leef met het moment! Dat is heel wijs, en geniet van dat beeld wat babytrees op je netvlies heeft achter gelaten. heerlijk!
Yeaahh trees een super kloppend hartje!!!! Ik ben zo blij voor jullie!! Kan me voorstellen dat je soms kapot gaat van spanning.. Ik blijf voor je duimen! Liefs
Ik moet de hele tijd aan jullie denken deze week! Wat zal het een dubbel gevoel zijn!Zo ontzettend blij zijn en ook weer niet te, want je wilt je voorbereiden mocht er een grote klap komen.(gaan we niet vanuit ) Ons kaarsje brand elke avond en ik hoop dat we jullie over een maand of 8 allemaal kunnen feliciteren! Hoe gaat het met je?
Hoi lieve meiden! Vandaag 7 weken en dat heb ik gevierd met een dagje boven de wc-pot hangen . 'Normaal' werden de kwaaltjes minder als ik voorbij de 7 weken ben en nu niet. Ik ben dan ook dolgelukkig met mijn onwijs beroerd worden. Het stelt me weer eventjes gerust. Nog een paar nachtjes en het is weer woensdag!
dat klink positief trees!! grappig he dat je zo blij kunt zijn met de wc omhelzen maar gelukkig voor een mooi doel en het is je erg gegunt meid!!op naar de 25e lkkr zwaaien naar je kleintje
Trees, waar je idd al niet blij mee kan zijn. Fijn dat je weer wat positiever durft te zijn. Op naar nog een mooie echo woensdag. Liefs Nynke
Wow Trees, ik zie je topic nu pas. Sinds je laatste topic, waarin iedereen zo voor je duimde, houd ik je een beetje in de gaten en hoopte zo voor je dat jullie het geluk ook eens aan jullie zijde zouden krijgen. En nu is het dan zover, zelfs een kloppend hartje, helemaal TOP gewoon.. Van harte meid, ook voor je man. En nu hopen, hopen, hopen en nog eens hopen dat dit kleine mensje in jou mag blijven groeien. Je bent iig al een heel eind op weg!!
Kan me heel goed voorstellen dat je met zo'n feestjuh blij bent Trees ...... idd nog een paar nachtjes en dan weer ff loeren .........duimpjes blijven draaien ..
Trees! Gefeliciteerd met je pothangen. Mijn allereerste pothang moment was met deze zwangerschap met 6 weken en 5 dagen.(ik was dan ook super trots) Toch een goed teken. Ohh ik duim dat je een mooie echo heb woensdag! Spannend hoor. Nog maar een paar daagjes volhouden!
Oh Trees, ik kan me zo voorstellen dat je hier nu heel blij mee bent! Wat heerlijk dat je eindelijk weer iets positiever begint te worden. Op naar woensdag! Op naar een mooie echo!
Ik ben echt een schommel qua emoties . Vandaag zijn mijn borsten minder gevoelig en geen pothangerij. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, dat het heel normaal kan zijn, dat je hormonen kunnen schommelen blabla en toch... ik haat dit! Ik vind het allemaal maar niks en ben nu echt de uren aan het aftellen tot woensdag. Die rottige onzekerheid ook
hoihoi meid, Kan me helemaal voorstellen dat je dit haat. Tis ook zo onzeker en als die stomme kwaaltjes dan ook nog eens wisselen ga je je alleen maar meer onzeker voelen Ik hoop voor je dat t snel woensdag is en je een goede echo in handen hebt! liefs DUIMDUIMDUIM
Lieve Trees, Na wat jullie allemaal hebben meegemaakt snap ik dat je heel onzeker kan zijn! Maar de ene dag kan je minder misselijk zijn als de andere.. Ik heb het spugen heel extreem gehad,en dat was echt geen pretje 9 Maanden lang 2 keer aan het vochtinfuus gelegen. Ik weet zeker dat jullie 25 nov een prachtig hartje zien kloppen!En als de onzekerheid toeslaat,probeer dan te denken dat dit beebje blijft Ik heb makkelijk praten ik weet het,maar ik blijf iig keihard duimen en bidden dat het goed blijft gaan! Liefs Claudia..