Het is inderdaad ontzettend slordig. Ze zijn het bloed kwijt van alle vrouwen die de dag bij de vruchtbaarhiedskliniek geprikt hebben. Teveel kan geen kwaad, behalve dat je meer last hebt van de bijwerkingen. Ik heb weleens gelezen dat als je bij 10 weken een goede echo hebt dat de kans op een miskraam nog maar 1%. Dat klinkt zo weinig! Het zou inderdaad het mooiste kerstcadeautje ooit zijn!!
Trees wou het zou het prachtig voor je zijn. Het is je zo gegund. Ik denk woensdag aan je. Groetjes Gaby
Goh jou bloed ook al weg?? Me zus zit ook al weken te wachten op de uitslag, maar vorige week belden ze at ze het kwijt waren. Niet best eigenljk. En net wat je zegt na elke echo de grens verschuiven hebben wij ook gedaan!!! Nog 2 nachtjes tot de volgende echo!! Duim voor je.. Knuff
Wat ongelofelijk spannend voor jullie maar wat heerlijk dat de voortekenen zo goed zijn! Ik duim voor een hele goede echo woensdag!!
nog 2 daagjes, dan kun je weer babyzwaaien... ik houd je topic in de gaten (heb een traantje gelaten bij je "goede echo"blog! knuff, Taliaa
Ach Trees wat een spanning allemaal. Ik vond elke echo weer spannend hoor. En zelfs bij 16 weken wéér spanning en huilen na het zien van een bewegend kindje. Ik denk dat dat bij jou helemaal blijft (na die 7 ervaringen). Maar elke echo lijkt wel iets 'lichter' te worden. Na elke echo is valt er wéér een beetje spanning weg. Nog twee nachtjes slapen trees en er is een stukje spanning weg. Ik blijf duimen voor je! Wat zal het heerlijk zijn!
Dat is mij ook verteld, 1-2% op mijn eerste echo bij 9w4d. Ik denk dat elke goede echo met een mooie fikse hartslag jouw kans op een mk doet dalen. We duimen rustig door tot de volgende echo. En mijn eerste bloed (die standaard test in het begin voor Hb en suiker) is ook pleite gemaakt. Stond, bleek achteraf namelijk op een verkeerd initiaal met de goede achternaam. Te weten: mijn moeders intialen Gelukkig woont die helemaal ergens anders en heeft zij niet opeens mijn uitslag gehad ('mevrouw, u bent 55 en zwanger! het is een wonder!). Echt je SNAPT het niet. En zeker niet bij mensen bij wie het om meer dan een standaard test gaat- halloo! Slordig hoor :x
Hou vol he! Snap je onzekerheid, maar he boven de pot hangen klinkt vies maar wel goeeeeddd!! Het is je zo gegund! Heb je hier al vaak voorbij zien komen en volgens mij ook weleens op babyboom? Mijn duimen blijven voor je draaien!
En nog maar 1 nacht te gaan Trees. Oke en de dag nu natuurlijk. Ik blijf duimen en hopen op weer een goede echo.
pff weer een dagje verder, en nu ben je er bijna! kan me een beetje voorstellen hoe het voelt. Wij leefden aan het begin van deze zwangerschap ook van echo naar echo, steeds een stapje verder, en dat werkt wel... Ook al ben je in de tussentijd heel vaak onzeker, bang, verdrietig, en dan weer blij! ik hoop dat jullie morgen een prachtig kindje mogen bewonderen. hoe veel was je laatste progesteron waarde eigenlijk? bij mij was het ongeveer 10 de eerste keer en na 4 dagen progesteron toedienen was het al 22, toen nog tot 10 weken progesteron gehad, maar geen bloed meer geprikt. het moet geloof ik het eerste trimester tussen de 11 en de 94 zitten... en ik kreeg 4%, jij? ooooo ik duim mn duimen eraf! sterkte met de laatste 24 uur!
Lieve Trees, Nog 1 dagje en dan is het weer zo ver! Oh wat moet dit spannend zijn! Ik lees hier bijna elke dag om te kijken hoe het gaat. Het is jullie zo gegund! Ik duim weer (nog steeds) mee voor een hele mooie echo *duimduimduim* Liefs Cyntje78
Lieve trees, De duimen draaien nog steeds op volle toeren. Hoe gaat het nu met de verschijnselen? Heel veel geluk voor morgen.....laat je snel weten hoe het is gegaan. Met zoveel positieve energie die van alle kanten jullie kant opkomt moet het deze keer gewoon goed komen meid! Zoals ik al eerder zei " wonderen bestaan echt ". Lieve groet van mij
Ik wil je ook nog even laten weten dat ik aan je denk! Ik duim voor je dat alles goed is en dat je morgen weer een mooi plaatje mee naar huis kan nemen!
morgen mogen jullie weer gaan kijken naar jullie plakbaby. ik ben nog steeds aan het duimen. veel succes morgen.
Hoi Trees, hoe is het met je relatie met de pot? Nog maar 1 nachtje en dan mag je weer naar je minimens kijken. Duimen draaien hier nog steeds.