wauwie !!!!!!!!!!! Ik ging hem al een beetje knijpen , wat geweldig meid ..........proficiat !!!!!!!! Wanneer mag je weer koekeloeren /???????????? Dit moet hem nu echt gaan worden !!
Wat een geweldig nieuws Trees!!!!!! Ben super blij voor jou en je mannetje!!! Echt helemaal top! Liefs, Caitlin
Wauw Trees, krijg er gewoon kippenvel van. Zo ontzettend heerlijk voor jullie dat jullie dit nu mogen meemaken allemaal!!! Treesbeebje, ga zo door!!!
Trees en Treesman, wat een geweldig nieuws!!!!!!! Ik klikte echt met kippenvel op m'n armen door naar de laatste pagina zeg!! Wat een geweldige start van een vast prachtig beebje! Op naar de volgende mijlpaal! Wanneer mogen jullie weer kijken? Liefs Lara
Wow wat heerlijk zeg! De kans dat het goed gaat wordt nu steeds zoveel groter!! Geniet van het moment!!
Waaaaaauuuuuuwwwwwwwwwwwww!!!!! T eerste wat ik deed toen in mn bed uit was was de laptop aan om ff hier te spieken, wat een gewldig nieuws!! misschien weer een stomme vraag van mij hoor.. maar zijn jullie al eens zo "ver" gekomen??