JOEEEEHOEEEEEEEEEEEE Denk dat de buren mijn keiharde YES heeft gehoord, klinkt heel raar maar zit gewoon met tranen in mijn ogen....gefeliciteerd en geniet ervan!!!!!
Wat een super goed nieuws!!! Echt geweldig Heb je mooie foto's meegekregen? Wanneer mag je weer gaan spieken naar je beeb?
Helaas geen fotos. We lopen bij een gynaecoloog in een privekliniek en zijn apparatuur is bijna net zo oud als de gynaecoloog zelf . Het kan geen printjes maken, maar het kan wel opnamens maken op een videoband. Volgende week nemen we dan ook een videoband mee. Ik loop de hele dag al met een big smile rond. Het is echt onwerkelijk ! Ik zit te denken dat ik vanmiddag heel stiekem iets liefs ga kopen voor treesbeeb. Iets kleins, maar weet niet zeker of ik dat al durf (zal het geen ongeluk brengen ).
Oei, wat spannend, Trees, iets liefs kopen voor de beeb... Kan me je big smile zooooo goed voorstellen!
JEUEUEUEUEUEUH. /me doet een vreugdedansje (sorry onderburen..) Oh meid wat geweldig!!!!!!! JIj gaat maar mooi iets liefs kopen. Een leuk mutsje ofzo of of of... Brengt écht geen ongeluk! dit beebje blijft plakken hoor!!!! Maar alleen doen als jij je daar goed bij voelt!! Liefss, Taliaa mijn dag is weer helemaal goed!
Trees en Treesman, van harte gefeliciteerd met opnieuw een goede echo!!! Koop maar een mooi cadeautje voor plakbeeb Liefs
Yes, supernieuws! Fijn dat je steeds meer vertrouwen krijgt, dat je nu zelfs denkt aan iets kleins kopen. Op naar superecho nummer 4 (en 5 en 6 en 7 en 8 etc)
GEWELDIG!!! Koop maar een heel lief klein cadeautje voor deze beeb en probeer maar om voorzichtig te gaan genieten!
Ik ben net gewoon de prenatal in gewandeld. De plek die al ik twee jaar angtsvallig probeer te vermijden! Pas toen ik daar binnenliep en al die onwijs schattige kleertjes zag, drong het pas tot me door. Ik kan alleen nog maar huilen, alle spanning die eruit kwam, de blijdschap, het ongeloof. Ik denk dat ik er nogal verdwaasd rondliep . Ik heb mezelf getrakteerd op een prachtig 9-maanden dagboek en een schattig zwangerschapslingeriesetje. Wat gezien mijn 'nieuwe' maat geen overbodige luxe was ... Kleertjes vond ik toch net wat te eng, maar misschien volgende week naar de echo. Net ook moeders voor moeders gebeld dat ik graag weer wil meedoen. Ik had me de laatste zwangerschappen niet meer aangemeld, omdat ik eerst een paar goede echo's wilde afwachten. Het aanmelden en weer afmelden werd toch wat confronterend. Nu vind ik het tijd dat ik wat terug doe voor alle vrouwen die net zo grote wens als wij hebben. Mocht er nog iemand twijfelen over zijn deelname aan MvM? DOEN! -einde reclameboodschap-
Aaaaaaaaaahhhhhhhh wat wordt t dan ineens echt he? En welk 9 maanden dagboek heb je? ik heb zelf ook een hele leuke maar durf er niet zo goed in te beginnen! Over mvm.. ergens twijfel ik nog steeds.. had besloten t niet te doen door mn eigen gezondheid.. maar ergens......*twijfel*
trees en treesman,wat een geweldig nieuws. ben zo blij voor jullie. dus het begint nu een beetje door te dringen,dat die kleine plakbaby er toch echt zit,met een mooi kloppend hartje. raar he die dubbele gevoelens. je wilt super blij zijn,maar ergens durf je het ook weer niet. ik had dat ook na mijn 2de miskraam,toen ik ontdekte dat ik weer zwanger was van bastiaan,durfde ik ook niet te genieten,en dan voelde ik me weer schuldig tegenover mijn die kleine uk die in mijn buik zat,die het wel goed deed. maar ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten. op naar de volgende goeie echo.
oh wat fijn dat je de prenatal inging!! bijzonder he?? Volgende keer wie weet nog wat meer winkelen Liefss, Taliaa oja, super dat je weer meedoet aan MvM!!!! DOENNNNNNN
Hartstikke mooi, Trees! Je banner wappert er nog fier bij en dat wappert 'ie volgende maand nog steeds en de maand daarna ook tot begin juli en dan volgt je bevalingsverhaal. Supertop dat je, ondanks de spannende momenten, je toch weer inzet voor MvM. Succes en op naar week 9!
Wat ben ik blij omte lezen dat alles goed gaat!!! Hoe vaak heb je het tot hier gered eigenlijk? (ik denk geen 1 keer maar ff vragen voor de zekerheid) Wanneer is je volgende echo? Leuk dat je wat dingetjes gekocht heb. Ik kan me voorstellen dat je nu kan huilen van opluchting. Ik vond het ook al zo leuk om voor het eerst naar een babywinkel te gaan. Dus voor jou is het helemaal een happening nu! Lijkt me erg onwerkelijk voor je. Geniet er maar flink van met treesman!!!