Acht keer is misschien wel scheepsrecht..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Trees, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wauw wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op naar de volgende goede echo... zo kun je bij elke goede echo iets kleins kopen...... en op iets kleins hopen :) van zo'n 50 cm :D hahaha

GOED ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERRR

Ik blijf voor jullie duimen!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Oke, nu zit ik dus te huilen........................

............om iemand die ik niet eens ken....
    Maar ben zo blij voor Trees!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Deze treesbeeb heeft een hoog emo-gehalte :D;)

Ook ik ben echt de hele dag aan het huilen en heel stiekem begin ik er zelfs al een beetje van te genieten. Er zit nog wel wat spanning en angst en dat zal richting de echo van donderdag wel weer erger worden.

Toch heb ik er vertrouwen in en nu is het mijn omgeving die elke keer roept dat ik nog wel voorzichtig moet blijven.
    Dezelfde omgeving die tijdens mijn eerste zwangerschap bleef roepen dat ik er juist vertrouwen in moest hebben, terwijl ik aangaf dat er iets niet klopte en dat we voorzichtig moesten blijven.
    Het is de omgekeerde wereld, maar ik probeer gewoon op mijn eigen gevoel te vertrouwen. Ik zal heus nog wel mijn paniek en stressmomenten hebben, maar ik hoop dat deze per week minder zullen worden.

En compleet ander nieuws. Ik belde net de kliniek met mijn nieuwe bloedwaardes. Mijn hcg is moment ruim 106.000 :$. Niet slecht dacht ik zo. Het plan was om nu langzaam te beginnen met progesteron afbouwen, maar we hebben besloten om dit toch nog een weekje uit te stellen. De progesteronwaaarde blijft heel licht schommelen.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Klinkt allemaal heelpositief Trees , en ben blij voor je dat je alvast een beetje kan genieten !!!!!!!
    Zover ben je ook nog niet gekomen , maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nog elke keer bang ben om een berichtje van je te gaan lezen omdat ik zo bang ben dat het na alle goede berichten toch nog .........en de paniek en stressmomenten heb ik ook nog steeds , maar bij mij gaan ze nou over of het kindje straks wel gezond zal zijn...............................

Maar Trees je eigen gevoel is vaak het juiste gevoel dus blijf daar op af gaan .............En dan kom je over een paar weekjes lekker op die roze wolk erbij zitten ......

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Waarom progesteron afbouwen, Trees? Het kan toch geen kwaad? Zekere voor het onzekere nemen?

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat super om te lezen dat je stiekum durft te genieten Trees. Lekker op je eigen gevoel vertrouwen hoor.

Liefs Nynke

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat super trees! en genieten moet je zeker doen als je t gevoel hebt dat t kan..

gewoon doen wat goed voelt.. en dan duimen wij allemaal rustig verder dat deze plakbeeb over een maandje of 7 gewoon in jullie armen ligt gezond en wel!

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Woow das al goed hoog meid!! :) Hoe voel je je daarmee?

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Trees, gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed gaat! En mag het gevoel van vreugde sterker zijn dan de zorgen!

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Lieve Trees,

Ik kan het steeds niet laten om even te kijken hoe het bij jou in de buik gaat! Ik ben zo blij voor je! En vaak is je eigen gevoel goed hoor! Ik heb dan wel niet zoveel vlinderkinderen als jij, maar herken me wel heel erg in je verhaal. Bij mij deze keer ook, met medicatie, een goede zwangerschap. Al durf ik soms nog steeds niet te geloven dat er een kindje komt. Je bent zo gefocussed op zwanger blijven, dat de fase daarna nog heel ver weg voelt (al komt het toch ook wel steeds dichterbij).
    Veel geluk en ik duim voor je!

Liefs

Marijn

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik duim heeeeeel erg hard voor je mee :)

Liefs xxx

12. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    we houden je plekje alvast warm ;)

13. Trees

Trees Niet meer actief

Wat ben ik soms toch een wiebelende stresskip. Het ene moment ben ik stiekem al een beetje aan het genieten en vandaag maak ik me weer onwijs zorgen. Dat was vorige week zondag ook al zo :). Ik voel me vandaag te fit, te weinig misselijk en die voorgevel mag ook wel weer een tikje gevoeliger. Het vervelende is dat het de vorige keren ook zo begon en dat er daardoor automatisch wat alarmbellen gaan rinkelen in mijn hoofd. Ook al hoeft het niks te zeggen, lijkt het toch buiten mijn controle om te gebeuren. Ik baal ervan dat we de echo nu pas donderdag hebben in plaats van woensdag, maar dat was op mijn eigen verzoek (kwam beter uit met werk). Mijn weken bestaan uit twee helften. De helft na de echo dat ik me redelijk kan ontspannen en ervan kan genieten en de helft tot de echo, dat ik dagen aftel en me alleen maar zorgen maak. De helft waar ik nu inzit is duidelijk niet mijn favoriet.

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Lekker is dat he! hoewel ik niet weet hoe t voelt kan ik t helemaal begrijpen meis!

Maaarrrr THINK POSITIVE!!! ;) jullie plakbeeb zit zo vast dat je op een gegeven moment gewoon gaat denken "kom je er nou nog s uit?!!!" :)

Daar gaan we voor! sterkte deze dagen.. en je moet maar zo denken.. elke week dat je weer de zenuwen voor niks had is er eentje dichterbij de tweede trimester!

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat een onzekerheid weer Trees. Ik blijf duimen en hopen. Kop op meid!!!

Liefs Nynke

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heel begrijpelijk... we steunen je allemaal hoor! Al is het dan van een afstandje ;)

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Logisch Trees , en dat zal nog wel ff zo blijven , lieverd !!!!!!
    Konden we soms maar ff loeren naar binnen !!

dikkekknnuuffffff

18. Trees

Trees Niet meer actief

Ik teken meteen voor het buikluikje!

Joepie ik ben trouwens weer misselijk en die voorgevel doet weer flink pijn :D

@Pampilio jij hebt bijna je eerste echo! Wat spannend zeg en ik hoop dat je een prachtige echo gaat krijgen!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    langleve de misselijkheid en de gevoelige boops ..Daar heb ik dus helemaal geen last van en niet gehad ........Naast mijn verergerde astma hier geen kwaaltje te bespeuren ............

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Trees heerlijk gevoel dat je voorgevel weer zeer doet :)
    Erg die onzekerheid op naar de echo en blijf zeker voor je duimen!

Deel Deze Pagina