Thanks t is ook erg spannend!! de zenuwen beginnen toch wel echt te komen nu.. Zit t wel goed, is t er 1? we gaan t allemaal zien dinsdag! en we lopen bijna gelijk he.. is ook wel leuk!
Ik heb morgenochtend een spoedecho in het ziekenhuis vanwege een flink staaltje stresstrees Zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/177510-test-mvm.html Pampilio jij ook succes morgen!
Goed dat je naar je gevoel luistert Trees! Ik vond het verhaal van Evenstar wel verhelderend, over de MvMtest. Ik denk dat het nog hartstikke goed gaat daarbinnen Sterke meis en morgen veel succes...zal aan je denken.
Trees jeetje wat een ongerustheid zo he, hopelijk slaap je vannacht een beetje en is je echo morgen goed! Denk aan je!
Trees ik snap helemaal je ongerustheid, goeddat je een echo hebt geregeld meid , hopelijk zit het helemaal goed !!!!!!! Maar voor wat het waard is , de testen die ik van MvM heb gezien zien er wel bijna allemaal zo uit ,lieverd ... Mijn kaarsje gaat morgenochtend weer voor je aan !!!
Ojee meis,wat een stress.....knuffffffffff Volgens mij zegt het niet zoveel hoor....het is een hele andere test en die kun je niet vergelijken.Maar snap je stress echt zo goed.... Ik hoop dat je het nog een beetje redt tot morgenochtend en dat we morgen gewoon weer een blije Trees hier terug zien. Moet wel zeggen,dat ik het wel een beetje apart vind,dat je niet vandaag nog even mag komen....met jouw voorgeschiedenis. Heel veel sterkte !!!!!!!
Hoi Trees, Hier hetzelfde hoor! Ik had zelf een echte knaltest (KV 2 voor 5 euro) en bij die van MvM een week later was het echt een miezerig streepje... Ik begon ook gelijk te stressen Goed hoor dat je morgen een echo hebt! Ik duim voor je dat alles goed is maar ik zou me over die test van MvM niet teveel zorgen maken (zie mijn banner ). Schijnt toch vaak voor te komen bij hun testen! Liefs Lara
Nou ja, kun je in elk geval wel morgen naar je wondertje kijken Moest er wel een beetje om lachen, maar ik kan me je paniek erg goed indenken!! Ik heb zelf 2 miskramen gehad voor Thijmen (en zo'n 7 jaar op hem gewacht) en ik was voor elke afspraak met de vk in paniek en ongerust totdat ze me weer het hartje had laten luisteren... Succes morgen! Ik denk aan je
Ik zie er zelf de humor er ook wel van in. Nog geen uur geleden zat ik huilend van stress te paniekeren en nu moet ik toch best wel lachen om mijn eigen domme actie. De emoties schommelen lekker door
Hee trees vind het meer dan logisch dat je zo in de stress zat. Dat zou iedereen doen die meerdere mk's heeft gehad. En wat een supergevoel denk ik toen je later wel een dikke streep had...... Was het allemaal maar voorbij he, dat zwanger zijn is niets!! als je zo'n geschiedenis hebt. De onzekerheid blijft. Ook al heb ik maar vergeleken bij jou 2 ma's gehad. Ik ben een weekje happy na de echo, en dan komt de onzekerheid weer. Ik had trouwens ook met 8,5 9 wk dat mijn symptomen wegvielen (wel een week lang!), geen gevoelige borsten etc, zwaar in de stress maar alles was toch ok. Nou niet meer van die fratsen he! hihi
hihi....nou ja een keertje extra koekeloeren naar je kindje is ook leuk Lief van Treesman,dat hij naar de winkel is gesjeest voor testjes!
Hier toch ook nog ff reageren dan.. Wat een stress meis! pfff... Niet meer doen!!! haha En noem me maar Pam hoor.. net zo makkelijk Ennnuuuuhhhh nu mag je potverdikkie weer eerder als mij gluren naar je ukje ik moet morgen nog de hele dag wachten *zenuwen*! nee geintje.. geniet er lekker van en sta niet raar te kijken als t lijkt alsof de uk een handje voor zn mondje heeft want dan probeert ie gewoon zn lachen in te houden
Nou, Trees, ik kan me je paniek wel voorstellen. Jij hebt ook al zoveel meegemaakt! Op naar een mooie extra echo morgen dan maar! Enjoy!