Trees heel veel plezier met het kijken naar jullie kleintje!! Ik hoop dat alles er weer prachtig uitziet!
ooooohhhhhhhhhh gelukkig , ik kneep hem toch wel ff Trees !!! Komnu maar snel terug op de roze wolk en dan kun je donderdag weer koekeloeren !!!!!!
Lieve Trees, Wat is het toch allemaal spannend zeg! Ik kan het niet laten elke dag even te koekeloeren hier en elke keer vind ik het spannend! Een spoed echo voor mutsen! hahaha! Maar heel fijn dat dat kan en dat alles goed is! Ik hoop dat je binnenkort langere periodes geniet en dat de zorgen periodes snel korter worden! Liefs Cyntje78
Het was hier ook even stressen. Ze ging eerste uitwendig een echo doen en ik had al aangegeven dat dit waarschijnlijk geen goed idee was. Mijn baarmoeder is extreem naar achter gekanteld, waardoor het ver naar achteren verstopt zit. Uitwendig zagen we dus bijna niks en we raakten beiden al in paniek, maar inwendig was het gelukkig wel goed te zien. Eerst leek het veels te klein, maar ze zoomden in vanaf de verkeerde hoek en uiteindelijk kregen we het goed in beeld. Er zijn weer heel wat traantjes van opluchting gelaten @Pam hoe laat heb jij de echo?
dat zal idd wel ff paniek zijn geweest .............maar deze beep gaat volgens mij echt wel blijven plakken Trees ....................
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Wat fijn meid, op naar donderdag!! Begint het vertrouwen al een beetje te komen?